داورزنی:

پول برپایی اردو نداشتیم/ عدم حضور ملی پوشان اذیتمان می کند

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری گفت: شهرداری و شورای شهر قرچک و باشگاه قادر به تأمین بودجه برای برگزاری اردو تیم نبودند تا بازیکنان به شرایط ایده آل برسند.

رضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از یک هفته استراحت بازیکنان روز گذشته تمرینات خود را آغاز کردند البته برگزاری تمرینات بدون بازیکنان ملی پوش برایمان آسان نیست زیرا آنها نفرات کلیدی ما هستند و در نبودشان کار زیادی از پیش نمی بریم. باید پذیرفت که منصوری با از دست دادن مهره های خود از فصل گذشته تاکنون با قدرتی کمتر به مصاف حریفان می رود. البته پس از بازگشت ملی پوشان مشکلات دیگری نیز در پیش داریم، خستگی بازیکنان، مصدومیت احتمالی آنها و قرار نگرفتن در جو تیم از جمله اين مشکلات است زیرا شرایط هر بازی با دیگری متفاوت بوده و ما رقابت سختی را برابر تأسیسات خواهیم داشت و این در حالیست که چند تن از بازیکنان، ما را در تمرینات همراهی نکردند.

سرمربی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک افزود: در مدت تعطیلات لیگ اردویی برگزار نمی کنیم زیرا هنوز بودجه از سوی شهرداری شورای شهر و یا باشگاه مهیا نشده تا این برنامه عملی شود با وجود این که هزینه برپایی اردو در خزرشهر حداکثر 12 میلیون است اما ما برای همین مبلغ نیز با مشکل رو به رو هستیم .
تاکنون نیز تعهدات مسئولان نسبت به تیم عملی نشده است این مسائل را مطرح می کنم که اگر تیم گرفتار بحران شد و نتایج مطلوبی کسب نکردم فقط کادر فنی مورد بازخواست نباشد.

زمانی که شرایط مورد نظر بازیکن فراهم شود به تبع آن رقابت ها نیز تحت تاثیر قرار می گیرد و نتایج غیر قابل قبولی کسب می شود و در این جا حتی در صورتی که کادر فنی تمام تلاش خود را به کار گیرد هم قادر نخواهد بود تیمی قدرتمند داشته باشد.

داورزنی بیان داشت: امیدوارم قبل از این که شرایط قابل قبولمان از دست رود مسئولان زمانی و هزینه ای را صرف منصوری کنند تا تلاش کسانی که برای ماندن این تیم زحمت می کشند، به هدر نرود و روند رو به رشد خود را پی گیری کنیم.

پايان متن/مح
برچسب ها: فوتسال ، داورزنی ، منصوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار