سالارکیا: منافعشان در خطر است که شعارهایی بر علیه دایی می دهند / منظور دایی باشگاه استقلال نبود

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره واکنش باشگاه استقلال نسبت به گفته های دایی گفت: علی دایی منظورش افراد روی سکوها بودند که شعارهای نا مربوط سردادند وبه هیچ وجه روی سخنش استقلال نبود.

محمود سالارکیا معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که دیروز در سکوهای ورزشگاه تختی شعار دادند مشخص بود از چه کسانی دستور گرفتند.

سالارکیا درادامه تصريح کرد: سر دادن شعارها نشان می دهد که باشگاه پرسپولیس به نکات درستی پرداختند و دست رویشان گذاشته است.

وی در ادامه گفت: مدیرعامل و سرپرستی تیم پرسپولیس تبانی در فوتبال را مطرح کردند و بعد از آن با واکنش هایی از افرادی روبه رو شدند که منافعشان را در خطر دیدند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: باشگاه استقلال هم از تبانی ها در فوتبال آسیب دیده است. به هرحال جلوگیری قلعه نویی سردادن شعار بر علیه علی دایی جای تقدیر وتشکر دارد.

وي اظهار داشت: برخی از هواداران استقلال هم ندانسته شعارهایی برعلیه دایی دادند. براین اساس افرادی که از روشن شدن برخی از مسائل آسیب می بینند و احساس خطر می کنند اقدامات نا شایستی در بازی استقلال مقابل نفت تهران انجام دادند.

سالارکیا در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی افرادی که روز گذشته علیه دایی شعار دادند امکان‌پذیر نیست چرا که آن ها کارت هواداری ندارند تا مشخص شود از چه گروهی هستند./س
برچسب ها: دایی ، قلعه نویی ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۰:۳۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۲
استقلال رو وارد دعوا هاتون نکنین شما باهمه تیمها دعوا دارید
آخرین اخبار