اخبار مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا؛

نتایج مصاف تیراندازان در نخستین روز

نخستین روز رقابتهای تیراندازی قهرمانی آسیا درمواد مختلف در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در اولین روز ششمین دوره مسابقات تیراتدازی قهرمانی آسیا، تیراندازان ۱۶ کشور به مصاف هم رفتند که در ماده ۱۰ متر بادی آقایان تیرانداز کشورمان به نشان برنز دست یافت.

در این رقابت که کشورهای چین، قزاقستان و ایران با ۲ فینالست و هندوستان و مغلوستان با یک فینالیست حضور داشتند، در نهایت ولادیمیر ایساچکوف از قزاقستان به مدال طلا رسید. وانگ ژی‌وی از چین نقره گرفت و ابراهیم برخورداری از ایران به مدال برنز دست یافت. هم‌چنین محمد احمدی به رتبه‌ی هفتم در فینال این رقابت‌ها بسنده کرد.

هم چنین در بخش تیمی نیز تیم کشورمان پس از تیم چین دوم شد و تیم هند نیز در رده سوم قرار گرفت.
رقابت های ششمین دوره تیراندازی قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان، در محل فدراسیون تیراندازی واقع در مجموعه ورزشی آزادی تا ۴ آبان ادامه دارد.
 
***در تپانچه ۱۰ متر جوانان/ تیرانداز ایرانی هشتم شد
 
در ششمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر جوانان، تیرانداز کشورمان در رده هشتم قرار گرفت.
 
در اولین روز ششمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا در رشته ۱۰ متر تپانچه بادی در رده سنی جوانان، محمدرضا محمودی از کشورمان، به همراه تیراندازانی از هند، چین، تایلند و قزاقستان به فینال راه یافت که در نهایت در رده هشتم این رشته قرار گرفت. این در حالی است که محمودی تا پیش از فینال نفر چهارم این رقابت ها بود.
بر اساس این گزارش "کاپیل کومار” از هندوستان،”سان یانگ” از چین و "آرون آرون” از هند به ترتیب در مکان های اول تا سوم این رشته قرار گرفتند.
 
***در ۵۰ متر دراز کش تفنگ بانوان/تیم چین اول شد
 
در رقابت های ششمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، تیم چین در رده بندی تیمی اول شد.
در رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا، در رشته ۵۰ متر تفنگ دراز کش بانوان، تیم چین به مقام اول دست یافت و تیم های تایلند و هند نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفته و تیم کشورمان نیز در میان هفت تیم شرکت کننده در رده چهارم قرار گرفت.
در بخش انفرادی نیز "پلنگساینگ تانگ” از تایلند، "گاوسوامی لاجا” از هند و "یی سیلینگ” از چین که قهرمان المپیک و جهان در این رشته بود، به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
رقابت های ششمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، در محل فدراسیون تیراندازی واقع در مجموعه ورزشی آزادی، تا ۴ آبان و با حضور شانزده تیم، ادامه دارد.
 
***در پنجاه متر درازکش تفنگ بانوان جوانان /دینا فرزادخواه برنز گرفت
 
در رقابت های ششمین دوره مسابقات تیراندازی آسیا، تیرانداز بانوی جوان کشورمان به مدال برنز دست یافت.
در این دوره از مسابقات و در بخش پنجاه متر تفنگ بانوان در رده سنی جوانان، "دینا فرزادخواه ” تیرانداز جوان کشورمان به مقام سوم رسید.
در این بخش از رقابت ها که با حضور تیراندازانی از کشورهای چین، هند، مغولستان ، قزاقستان و ایران برگزار شد، تیم جوانان بانوان ایران با حضور ۳ نماینده به رقابت پرداختند که در نهایت "نجمه خدمتی” و "مائده امین زاده” رده های پنجم و هشتم از آن خود کرده و "دینا فرزادخواه” پس از "جیانگ تینگ” و "کیو یه هان” از چین در رده سوم قرار گرفت.
 
در بخش تیمی نیز تیم کشورمان دوم و تیم های چین و هند اول و سوم شدند.
ششمین دوره رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا، تا ۴ آبان ماه در محل فدراسیون فوتبال ادامه دارد.
برچسب ها: قهرمانی ، آسیا ، آزادی ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار