300 میلیون کمک مالی به فدراسیون تیراندازی

مناف هاشمی در حاشیه برگزاری مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در تهران گفت: در راستای حل مشکلات مالی فدراسیون ها امروز به فدراسیون تیراندازی 300 میلیون کمک کردیم و این روند را برای سایر فدراسیون ها ادامه می دهیم.

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مناف هاشمی در حاشیه مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در تهران درباره مشکلات مالی این فدراسیون گفت: بیشتر فدراسیون های ورزشی ما با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کنند، این مشکل تنها مختص فدراسیون تیراندازی نیست. وقتی از لحاظ اقتصادی و جذب حامی مالی نتوانیم کارهای زیادی را انجام دهیم طبیعی است که باید به کمک های دولتی متکی باشیم. با این تفاسیر تفاوتی را بین فدراسیون تیراندازی و سایر فدراسیون های ورزشی قائل نیستیم سعی کردیم به فدراسیون های المپیکی منابع مالی بیشتری را تزریق کنیم. همین امروز نزدیک به 300 میلیون تومان به فدراسیون تیراندازی کمک مالی کردیم.

معاون پشتیبانی مالی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد: باید بگویم 17 یا 18 روز پیش هم به این فدراسیون کمک مالی کرده بودیم. واقعیت این است که نمی توانیم نیازهای مالی آنها را به طور کامل برآورده کنیم،ما علاقه مند هستیم روسای فدراسیون ها منابع مالی مورد نیازشان را از طریق جذب حامی مالی و نهادهای دولتی تامین بودجه کنند.

وی در خصوص میزبانی ایران برای مسابقات تیراندازی گفت: این رقابت ها با حضور 14 کشور در این رقابت ها شرکت کرده اندو خوشبختانه تاکنون میزبانی از تیم های شرکت کننده به خوبی صورت گرفته است. نزدیک به 290 ورزشکار در این مسابقات حاضرهستند. بیشتر قدرت های تیراندازی جهان و المپیک در آسیا هستند. از طرفی بیشتر این کشورها مانند چین و هندوستان در تورنمنت های بین المللی رقیبان سر سختی برای ورزشکاران ما محسوب می شوند. تاکنون تیراندازان نتایج مناسبی را در این مسابقات بدست آورده اند. امیدوارم ورزشکاران در ادامه مسابقات نیز بتوانند مدال های خوش رنگی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

 معاون پشتیبانی مالی وزارت ورزش و جوانان افزود: تیراندازی به همراه دو و میدانی و شنا جزو پر مدال ترین رشته های المپیکی محسوب می شوند.اما به دلیل محدودیت هایی که در رشته های شنا و دو و میدانی برای بانوان وجود دارد و نمی توانند در این مسابقات شرکت کنند،تمام سعی مان براین است تا در رشته تیراندازی با سرمایه گذاری روی این رشته به اهدافی که مدنظرمان در مسابقات جهانی و المپیک است دست یابیم تا جایگاه مان را در این مسابقات ارتقا دهیم.

وی تاکید کرد: جای خوشحالی است که میزبانی این رقابت ها به ایران تعلق گرفته است. امیدوارم در سال های آینده هم بتوانیم مسابقات بیشتری را در ایران و در رشته های مختلف برگزار کنیم. در حین مسابقات از سالن های 80 و 10 خط تیراندازی بازدید به عمل آوردم و دوستان به نحو شایسته ای تمام امکانات موجود را برای آسایش ورزشکاران تمام کشورها فراهم آورده اند. معتقدم این میزبانی باعث می شود تا ورزشکاران بتوانند ظرفیت های خودشان را نشان دهند. ضمن اینکه این میزبانی ها می تواند از هدر رفتن بودجه بیت المال و خارج شدن ارز از کشور جلوگیری کند.


انتهای پیام/







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار