ساری /

آملی‌ها چشم‌انتظار نخستین دیدار خانگی کاله در لیگ برتر

کاله تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور پنجم آبان ماه در نخستین دیدار آغاز این دوره از مسابقات میزبان متین ورامین است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری،کاله مازندران تیم محبوب والیبال شمال کشور توانسته در پنج سال تیمداری خود در عرصه حرفه‌ای به دستاوردهای بزرگی برسد تا آن را در بین برترین تیم‌های کشور جای دهد.

کسب دو عنوان سومی لیگ برتر والیبال، کسب دو مقام قهرمانی لیگ برتر، حضور در دو دوره مسابقات قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا و قهرمانی در دوره گذشته این مسابقات و حضور در بین برترین تیم‌های جهان از افتخارات مهم این تیم است.

این تیم با سرمربیگری بهروز عطایی که روزهای پرفراز و نشیبی را در این مدت تجربه کرده است امسال با ترکیبی کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته با به این رقابت‌ها می‌گذارد ولی در اسامی بازیکنان این تیم نام ملی‌پوشانی همانند عادل غلامی، حمزه زرینی، فرهاد ظریف، رضا قرا و سیدعلی سجادی به چشم می‌آید.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور پنجم آبان امسال همزمان با آغاز این دوره از مسابقات در نخستین دیدار خود میزبان تیم متین ورامین است که امسال با چهره‌های ملی‌پوش و مطرح والیبال همانند سال گذشته چشم به سکوهای بالا دارد.

تماشاگران علاقه‌مند و مشتاق والیبال مازندران و شهرستان آمل که در مدت پنج ساله تیمداری کاله در لیگ برتر نشان دادند که همیشه و در هر شرایطی یار و همراه تیم شهرشان هستند برای برگزاری این مسابقات و مشاهد بازی‌های زیبای تیم محبوب‌شان لحظه‌شماری می‌کنند.

در نخستین دیدار این رقابت‌ها ورامینی‌ها خوب می‌دانند که در آمل کار بسیار سختی دارند و باید با بازی زیبا و کم‌اشتباه چشم به کسب امتیاز از کاله پرطرفدار بدوزند./ب

برچسب ها: آمل ، کاله ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.