سردار ذوالقدر در مراسم افتتاحیه حسینیه شهید همت:

روحیه استکبار ستیزی مردم نباید از بین برود

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران گفت: روحیه استکبار ستیزی مردم نباید از بین برود، پشتوانه دولت مردم هستند و باید حواسمان جمع باشد پشتوانه دولت از طریق مردم به وجود می آید.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران "سردار احمد ذوالقدر" جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله (ع) در مراسم افتتاح حسینیه سردار شهید محمد ابراهیم همت، در میدان شهدا اظهار داشت: عید غدیر خم متعلق به مولا علی(ع) بزرگ همه شیعیان است و ما می خواهیم پاتوق و جایگاهی به نام حسینیه ایجاد کنیم حسینیه ای که از شیعیان سن کوچک و زیر دبستان تا پیران اسم حسینیه را بیاورند. 
 
وی افزود: یاد دو کوهه کردن قابل وصف و تکرار نیست و خوشا به حال آن هایی که با شهادت رفتند.
 
جانشین فرمانده سپاه افزود: نسل قدیم باید به نسل جدید فرهنگ دفاع مقدس را منتقل کند. نسل جدید تشنه است و اگر در جایی ایراد بوده مربوط به ما است. 
 
سردار ذوالقدر گفت: به برکت نام سید الشهدا(ع) امیدواریم حسینیه شهید همت در تهران اثرگذار باشد مانند مسجد ارک که تاثیرگذار است.  
 
وی افزود: ظرف دفاع مقدس مطهر و پاک بود و هر کسی داخل آن می آمد پاک می شد لذا برای آلودگی های موجود هم باید ظرف ایجاد کنیم و اگر این ظرف مطهر باشد حتی اگر آلودگی داخل آن بیاید پاک می شود.  
 
سردار ذوالقدر خاطر نشان کرد: روحیه استکبار ستیزی مردم  نباید از بین برود پشتوانه دولت مردم هستند و باید و حواسمان جمع باشد تا فریب نخوریم پشتوانه دولت از طریق مردم ایجاد می شود.  
 
در این مراسم هم چنین محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس و فرمانده سابق لشکر 27 محمد رسول الله(ص) حضور داشت. 
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار