اندروید | جاوا | رایانه

بسته نرم افزاری به مناسبت عید غدیرخم

به مناسبت فرا رسیدن یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان و انتخاب امام علی (ع) به عنوان پیشوای مسلمین قصد داریم تا تعدادی نرم افزار مرتبط با این عید بزرگ را برای شما کاربران دریچه معرفی کنیم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ غدیر خم نام ناحیه‌ای میان مکه و مدینه است که پیامبر اسلام در حجةالوداع، علی بن ابی طالب را «ولی» پس از خود اعلام کرد. ۱۸ ذی‌الحجه، سالروز این واقعه میان شیعیان به عید غدیر خم شهرت دارد. حال قصد داریم به مناسبت فرا رسیدن این عید بزرگ تعدادی نرم افزار مفید و کاربردی، با مضمون به امامت رسیدن امام علی (ع) را معرفی کنیم.



نرم افزار غدیر عید دعا و محبت برای پلتفرم جاوا

نرم افزار غدیر عید دعا و محبت یک برنامه کامل برای گوشی های دارای پلتفرم جاوا است و شما می توانید با مطالعه آن از فضایل این روز اطلاع یابید. در ضمن این نرم افزار بر روی اکثر گوشی های دارای سیستم عامل جاوا قابل اجرا است.




فرمت نرم افزار: jar
حجم نرم افزار: 123 کیلوبایت


اسکرین سیور عید غدیرخم برای رایانه

این اسکرین سیور دارای تصاویری زیبا با محوریت عید غدیرخم است که می تواند سلامتی صفحه نمایش رایانه شما را تضمین کند.





حجم اسکرین سیور: 1.1 مگابایت


72 سوال از غدير برای پلتفرم جاوا

کتاب "غدیر شناسی"، پاسخ به 72 پرسش درباره رخداد بزرگ غدیر است که مرحوم محمد دشتی آن را تدوین نموده است.
نویسنده در این کتاب به شکل پرسش و پاسخ های ساده و روان کوشیده است تا رخداد بزرگ و تاثیرگذار غدیر را به خوانندگان خود معرفی نماید.





فرمت نرم افزار: jar
حجم نرم افزار: 536 کیلوبایت

دانلود کتاب الکترونیکی "غدیر"

کتاب غدیر دارای اطلاعات کاملی از واقع و خطبه غدیر است و می توانید این کتاب ارزشمند را هم اکنون از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.




فرمت کتاب: pdf
حجم کتاب: 621 کیلوبایت


نرم افزار نهج البلاغه برای اندروید

کتاب نهج البلاغه مجموعه ای کامل از سخنان امام علی (ع) است که یکی از منابع معتبر شیعیان برای تحقیق درباره امام علی است و در نرم افزار ویژگی هایی فراوانی وجود دارد که برخی از آن ها عبارت اند از : حکمت ها (عربی و فارسی) با عناوین، قابلیت کپی کردن متن فارسی و عربی، قابلیت تنظیم اندازه و رنگ متن، اضافه شدن شماره خطبه ها، نامه ها و حکمت ها و ...   .





قابل اجرا در اندروید 2.1 و بالاتر 
حجم نرم افزار: 2.4 مگابایت



مناجات حضرت امیر برای اندروید 

برنامه مناجات حضرت امیر را هم اکنون می توانید با متن و صوت کامل از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به مواردی چون: استفاده از فونت و خط های زیبا و صوت آرام بخش آن اشاره نمود.








قابل اجرا در اندروید 2 و بالاتر
حجم نرم افزار: 481 کیلوبایت


دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

          




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار