فياضي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

نظر مثبت نمايندگان مجلس به وزراي پيشنهادي دولت تدبير و اميد

سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: به نظر مي‌رسد احتمال راي اعتماد به3 وزير باقيمانده كابينه دولت يازدهم وزرا زياد است مگر آنكه موارد مبهم و ناشناخته‌اي در صحن علني مجلس مطرح شود و در ميزان آراء تاثير گذرد.

"عبدالوحيد فياضي" نماينده مردم نور و محمود آباد در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معرفي سه وزير پيشنهادي دولت، اظهار داشت: با توجه به اين كه دولت تدبير و اميد 3 وزير باقيمانده كابينه خود را به مجلس معرفي كرده است، مجلس نيز در حال بررسي عملكردها و سوابق اين وزرا است.

وي در ادامه افزود: به نظر مي‌رسد احتمال راي اعتماد به اين وزرا زياد است، مگر آنكه موارد مبهم و ناشناخته‌اي در صحن علني مجلس مطرح شود و در ميزان آراء تاثير گذرد.

سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس تصريح كرد: "علي‌اصغر فاني" وزير پيشنهادي آموزش و پرورش و "رضا فرجي‌دانا" وزير پيشنهادي علوم و تحقيقات با حضور در جلسه كميسيون آموزش به ارائه برنامه‌هاي خود پرداختند.

نماينده مردم نور و محمود آباد در پايان خاطر نشان كرد: تاکنون مخالفتی با گزینه پیشنهادی دولت تدبير و اميد دیده نشده و به احتمال خیلی زیاد نظر مجلس مثبت خواهد بود.

گفتني است؛ "سيد رضا صالحي‌اميري"، به‌عنوان وزير پيشنهادي ورزش و جوانان، "علي‌اصغر فاني" وزير پيشنهادي آموزش و پرورش و "رضا فرجي‌دانا" وزير پيشنهادي علوم و تحقيقات از سوي دولت يازدهم به مجلس معرفي شده‌اند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار