انصاري در واكنش به نصب و جمع‌آوري تابلوهاي صداقت آمريكايي:

انتظار شورای شهر تهران برای پاسخگویی شهردار ادامه دارد

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این کار بدون هماهنگی با شورای شهر تهران صورت گرفته و ما از آن ناراضی هستیم، گفت: این موضوع در جلسه‌ای که خود شهردار شخصا حضور داشته باشد، سه شنبه یا یکشنبه آینده مطرح خواهد شد.

"غلامرضا انصاری" در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به جمع‌آوري تابلوهای صداقت آمریکایی در سطح شهر تهران و پیگیری آن توسط شورای شهر، اظهار داشت: در جلسه روز گذشته شورای شهر، اعضا منتظر حضور شهردار تهران بودند تا برای پاسخگویی به سوالات ما حاضر باشند، كه وي حاضر نشد.

 وی با بيان اينكه هنوز كسي در اين رابطه  پاسخگو نيست، اضافه كرد: ما در قالب مصاحبه نارضایتی خود را اعلام کرديم، در جلسه اخير، سخنگوی شورای شهر از جمع آوری تابلوهای صداقت آمریکایی صحبت کرد.
 
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این کار بدون هماهنگی با شورای شهر تهران صورت گرفته و ما از آن ناراضی هستیم، خاطرنشان کرد: نگرانی بعدی ما این است که بودجه اين تابلوها از اعتبارات شهرداری باشد که هنوز مشخص نشده است، بنابراین این موضوع در جلسه‌ای که خود شهردار شخصا حضور داشته باشد، سه شنبه یا یکشنبه آینده مطرح خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار