فرمانده نیروی زمینی ارتش با نماینده ولی فقیه در ایرانشهر ديدار کرد

امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفري به منطقه جنوب شرق کشور، با حجت‌الاسلام و المسلمین طاوسی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایرانشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، در این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین طاوسی امام جمعه ايرانشهر گفت: وجود فرماندهان ارزشی، ولایتمدار و مخلص در راس رده‌های نظامی، نشانه صلابت، قاطعیت و حفظ اقتدار نظام و موجب پیشبرد سریع معنویت و بصیرت در کادر نیروها و خانواده‌هایشان و همچنین متاثر از اجرای فرامین فرماندهی معظم کل قوا (حفظه الله) است.
 
نماینده ولی فقیه در ایرانشهر ضمن محکومیت اقدام تروریستی سراوان و توصیف ناشایست خواندن آن، این عمل را به شدت محکوم کرد و ادامه داد: این گونه حوادث مانع کارهای سازندگی و تولیدی می‌شود و مردم منطقه از این موضوع رنج می‌برند و تاکید می‌کنم مردم، مسئولان و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی باید همواره هوشیار باشند.
 
امام جمعه ایرانشهر با اشاره به محرومیت‌های گسترده منطقه سیستان و بلوچستان از جمله ایرانشهر در قبل از انقلاب خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب، وقتی در سال 81 به شهرستان ایرانشهر تشریف آوردند، سیستان و بلوچستان را مرکز استعدادهای درخشان و برجسته خواندند و در این خصوص فرمودند: "با وجود تلاشهای انجام شده مسئولان نظام و دولتمردان، کارهای بسیار بزرگ دیگری باید انجام دهند تا غبار محرومیت از چهره این منطقه مستعد زدوده شود."
 
نماینده ولی فقیه در ایرانشهر گفت: ایرانشهر شهرستان ویژه، پهناور و پرجمعیت است و با توجه به اینکه این شهرستان دارای موقعیت خاصی است، می‌بایست نظر خاصی را با خود به همراه داشته باشد.
 
نماینده ولی فقیه در ایرانشهر ضمن اعلام اینکه احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است، افزود: موقعیت امنیتی و نظامی منطقه و ایجاد احساس امنیت از طریق نیروهای نظامی مخصوصا ارتشیان سرافراز نقش مهمی داشته و باید این حس را با رشد خوبی که در این حوزه داشته‌ایم به مردم نشان دهیم.
 
در این دیدار امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نزاجا با قدردانی از رهنمودهای امام جمعه ایرانشهر، طي گزارشي علت حضورش در منطقه جنوب شرق کشور را ارائه داد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار