در پي خداحافظي فرهاد مجيدي از دنياي فوتبال؛

ورمزيار: مجيدي بايد منافع تيم را در نظر مي گرفت/فتح اله زاده به جاي بغض، مجيدي را متقاعد مي کرد

پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در خصوص جدايي فرهاد مجيدي از دنياي فوتبال گفت: هر بازيکني يک روزي از فوتبال خداحافظي مي کند و فرهاد مجيدي هم از اين قاعده مستثناء نيست.

 صادق ورمزيار پيشکسوت تيم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مجيدي بايد تدبير به خرج مي داد و الآن خداحافظي نمي کرد و در نيم فصل اين کار را انجام مي داد. 

ورمزيار در ادامه اظهار داشت: به ظرم تيم استقلال در شرايط خوبي به سر نمي برد و مجيدي نبايد در اين مقطع حساس از استقلال جدا مي شد.

وي بيان کرد: خداحافظي مجيدي زود بود و اين بازيکن حداقل خداحافظي اش را در پايان نيم فصل اول انجام مي داد و به تيم استقلال کمک مي کرد. همچنين مجيدي بايد با قلعه نويي در اين زمينه مشورت مي کرد. 

پيشکسوت استقلال عنوان کرد: حق مسلم هر بازيکني است که زمان خداحافظي اش را تعيين کند اما مجيدي بايد به تعهدش به باشگاه استقلال پايبند بود و تا پايان قراردادش در استقلال مي ماند. آبي پوشان در نبود چند مهاجمش نياز مبرم به مجيدي داشتند و اين بازيکن از لحاظ روحي و رواني و فني مي توانند به استقلال کمک کند تا از شرايط بحراني خارج شود. 

پيشکسوت استقلال در خصوص تلاش هاي قلعه نويي براي خداحافظي نکردن مجيدي در اين برهه حساس بيان کرد: به نظرم فرهاد مجيدي يک مقدار عجله کرد و بهتر بود که منافع تيم هم در نظر و بعد تصميم به خداحافظي مي گرفت. 

اين بازيکن مي توانستن با حضورش در زمين مسابقه باعث تقويت روحيه ديگر بازيکنان شود تا با انگيزه فراوان مقابل حريفان قرار بگيرند و از کورس قهرماني عقب نيافتند. 

وي درباره احتمال بازگشت مجيدي به دنياي فوتبال گفت: اين موضوع جزو مواردي است که هواداران استقلال دوست دارند اتفاق بيافتد و مجيدي از تصميمش منصرف شود چرا که استقلال به اين بازيکن نياز دارد. 

ورمزيار درباره بغض کردن فتح اله زاده در تماس تلفني با مجيدي بيان کرد: بغض کردن در شأن يک مديرعامل نيست مديرعامل بايد مجيدي را متقاعد مي کرد تا در استقلال بماند و به اين تيم تا پايان نيم فصل کمک کند. 

وي درباره شايعه دوپينگي بودن فرهاد مجيدي بيان کرد: اين بحث تخصصي است و من به آن ورود نمي کنم افراد متخصص بايد در زمينه شايعه دوپينگي بودن مجيدي صحبت کنند. 

وي در پايان خاطرنشان کرد: به هر حال استقلال هم به لحاظ فني و هم روحي و رواني به مجيدي نياز دارد و خداحافظي مجيدي زود بود.

پايان متن/آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار