طبیب‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

13 آبان تداعی‌گر دشمنی پابرجای آمریکا با ایران اسلامی

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه 13 آبان تداعی دشمنی آمریکا با ملت ایران است، گفت: خروش ملت ایران در ۱۳ آبان علیه آنچه که طی سال‌های طولانی برای از بین بردن حقوق ملت توسط آمریکایی‌ها از کودتای ۲۸ مرداد تا دشمنی‌هایی که علیه انقلاب نوپای ایران روا داشته، رخ داد.

"زهره طبیب‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان برای ملت ایران طی سی و سه سال اظهار داشت: ظلم‌هایی که از سوی دولت آمریکا برملت ایران وارد شده برکسی پوشیده نیست و این سابقه بد در ذهن مردم ایران همواره وجود داشته است.
 
وی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان یک تبلور عینی از نفرت مردم ایران نسبت به سیاست‌های آمریکایی است، تصریح کرد: تجاوز و زورگویی‌‌هایی که این دشمن دیرینه به بهانه‌های مختلف به بدنه ایران اسلامی وارد ساخته‌ هیچگاه فراموش نخواهد شد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: به دنبال کشف خلق‌و‌خوی جاسوسی آمریکایی‌ها و انجام اقدامات مداخله‌جویانه سفارت‌خانه این کشور دانشجویان ایرانی در شناساندن ماهیت کثیف این کشور به دنیا نقش بسزایی داشتند و از آن زمان به بعد با سردادن شعار "مرگ بر آمریکا" به مخالفت‌های خود با سیاست‌های این کشور پرداختند. 

طبیب‌زاده با تاکید بر اینکه ۱۳ آبان‌ماه تداعی دشمنی آمریکا با ملت ایران است، گفت: خروش ملت ایران در ۱۳ آبان علیه آنچه که طی سال‌های طولانی برای از بین‌بردن حقوق ملت توسط آمریکایی‌ها از کودتای ۲۸ مرداد تا دشمنی‌هایی که علیه انقلاب نوپای ایران روا داشته، رخ داد و بعد از گذشت بیش از سی سال یاد و خاطره آن برای ملت ایران باقی مانده است. 

این فعال سیاسی به رفتارهای برخی از مسئولان آمریکایی از جمله "وندی شرمن" علیه ملت ایران اشاره و تصریح کرد: اظهارنظر بی‌ادبانه و گستاخانه یکی از مقامات مذاکره‌کننده هسته‌ای با ایران نشان از این دارد که این خمیره فریبکارانه در ژن آمریکایی‌ها نهفته است. 

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همیشه در اظهارنظرات خود حساب مردم و دولت آمریکا را از یکدیگر جدا می‌سازد، اما آن‌ها ملت ایران را دارای ژن فریبکارانه دانستند و این‌ مسئله ، خود نشان‌دهنده سوء‌نیت آن‌ها نسبت به جمهوری اسلامی است لذا ملت ایران هیچ‌گاه حاضر به پذیرش و از یادبردن جنایات آن‌ها نیست. 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری خاطرنشان کرد: هر زمانی که ایران برای اصلاح امور و بهبود روابط گام‌های سازنده‌ای برمی‌دارد، آمریکایی‌ها به دلیل ذ‌ات شیطانی‌شان در جهت مخالف حرکت می‌کنند و البته آن‌ها باید بدانند که "شعار مرگ بر آمریکا" هیچ‌گاه از قلب ملت ایران خارج نشده و تا همیشه بر زبانشان جاری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار