اردبیل/

مرگ بر آمریکا نفی تمام مستکبران است

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» در قرن حاضر در حقیقت نفی تمام مستکبران و مستبدان روزگار است.

عظیم دشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل در آستانه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان و شعار همیشه جاوید مرگ بر آمریکا امسال نیز این نظام سلطه‌گر را رسوا می‌کند.

وی گفت: امام خمینی (ره) با پیام «انقلاب دوم با اهمیت‌تر از انقلاب اول خواهد بود» به مناسبت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مشعل انقلاب دوم را علیه سلطه غرب و حاکمیت استکبار در ابعاد بین‌المللی بود برافروخت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل افزود: به نظر امام خمینی (ره) ایالات متحده آمریکا مصداق بارز و اصلی استکبار و پرچم‌دار نظام سلطه بود.

دشتی یادآور شد: نگاهی به حوادث سال‌های پس از انقلاب اسلامی نشان می‌دهد آنچه به عنوان توطئه، اغتشاش، ناآرامی، آتش‌افروزی در جنگ تحمیلی، حوادث کودتای 28 مرداد 1332 و سایر حوادثی که در سال‌های اخیر در کشور ما به عبارت بهتر حوادثی که بر علیه نظام جمهوری اسلامی به وقوع پیوسته است، عموما سردمداران آمریکا یا در آن دست داشته‌اند و یا با هدایت و راهنمایی‌‌‌های آنها صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها برای سلطه بر جهان به هیچ چیزی رحم نمی‌کنند، آنها برای حفظ برتری سیاسی، نظامی، اقتصادی خویش تمام قوانین و مقررات بین‌المللی را زیرپا می‌گذارند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل ابراز داشت: بزرگترین مانعی که در دهه‌های اخیر بر سر راه توسعه‌طلبی آنها قرار گرفته است انقلاب اسلامی ایران بیداری ملت‌ها و اعتماد به نفس برای ایستادگی در برابر قدرت‌های بزرگ است.

دشتی با بیان اینکه این تهدیدات و تحریم‌ها انقلاب اسلامی ایران را نه تنها تضعیف نکرده بلکه مستحکم‌تر کرده است، ادامه داد: با تحمیل یک جنگ نابرابر و خارج کردن عراق از فهرست کشورهای حامی تروریسم و تسلیح این کشور به سلاح‌های مدرن و پیشرفته بیش از 300 هزار نفر از جوانان برومند این مرز و بوم را که سرمایه‌های اصلی نظام بودند را از دستمان گرفتند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل با اشاره به اینکه این رفتارها هیچگونه خللی در اراده ملت ایران بوجود نیاورد و مقاومتمان بیشتر شد عنوان کرد: بدترین نسبت‌ها را به ما زدند نظام جمهوری ایران را حامی تروریسم و ناقض حقوق بشر قلمداد کردند تا ملت ما را تسلیم خواسته‌های خود کنند که نه تنها موفق نشدند بلکه خودشان در میان ملت‌ها دنیا منفور شدند و روز به روز بر مشکلاتشان افزوده ش/سد.

برچسب ها: اردبیل ، مرگ ، بر ، آمریکا ، نفی ، تمام ، مستکبران ، است
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.