جلسه قرعه کشی لیگ پینگ پنگ برگزار می شود؛

سازمان لیگ سرانجام عدد تیم ها را به شش رساند

جلسه قرعه کشی لیگ برتر تنیس روی میز در حالی برگزار خواهد شد که سازمان لیگ به کمک دو تیم تازه وارد تعداد را به 6 تیم رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  لیگ برتر امسال تنیس روی میز در حالی قرار است با تاخیر چند ماهه قرعه کشی شود که سازمان لیگ سرانجام و پس از سه مهلت زمانی توانست در دقایق آخر 6 تیم را جذب کرده و بتواند با تعداد حداقل لیگ بیست و دوم را استارت بزند.

 پتروشیمی بندر امام ماهشهر قدیمی ترین تیم حاصر در لیگ تنیس روی میز اولین تیمی بود که برای لیگ 92 اعلام آمادگی کرد.

 پتروشیمی ها از آنجا که مشکلی از نظر مالی هم  نداشتند مبلغ ورودیه 8 میلیون تومانی را خیلی زود پرداخت کردند بعد از آنها هیئت همدان و پتروشیمی  نوری عسلویه تیم هایی بودند که آمادگی خود را برای حضور در لیگ اعلام کردند.

 بر اساس این گزارش:  سازمان لیگ تنیس روی میز مجبور شد برای جذب تعداد حداقلی به تیم ها 3 بار مهلت بدهد تا در نهایت تیم هیئت اصفهان هم به تعداد تیم های حاضر اضافه شد.

 اما اصفهانی ها که به گفته رئیس هیئتشان نتوانستند از نظر قانونی رضایت رئیس اداره کل وزارت ورزش و جوانان را جلب کنند خیلی زود انصراف خود را به گفته خودشان علی رغم میل باطنی اعلام کردند و اما داریوش ضرغامپور رئیس  سازمان لیگ در آخرین لحظات و قبل قرعه کشی رضایت دو تیم تازه وارد را هم به لیگ بیست و دوم جلب کرد و بر این اساس یک تیم از مازندران و یک تیم از تبریز برای اولین بار حضور در تنیس روی میز را تجربه می کنند.

لازم به ذکر است: یکی از نکات جالب در لیگ امسال تنیس روی میز که قرار است 11 آبان قرعه کشی شود این است که این لیگ قصد داشت اوایل هر کار خود را آغاز کند زیرا ابراهیم علیدخت سرمربی سابق تیم ملی به سازمان لیگ اعلام کرده بود که برای آمادگی هر چه بهتر بازیکنان ملی پوش در مسابقات قهرمانی جهان که فروردین ماه 93 برگزار می شود قصد دارد اردو برپا کنند و بازیکنانش را سه ماه پایانی سال می خواست اما نه تنها این اتفاق عملی نشد بلکه سرمربی تیم ملی هم تا این مدت دوام نیاورد و مسائل پیش  آمده مجبورش کرد تا استعفا بدهد./آق
برچسب ها: جلسه ، قرعه کشی ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار