در بیانیه حزب موتلفه به مناسبت 13 آبان؛

شعار مرگ بر آمريكا را همزمان بامذاكرات پيش مي‌بريم و اين دو با هم منافاتي ندارد

حزب موتلفه اسلامی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان در بیانیه‌ای تاکید کرد: همانطور كه ديپلمات‌هاي غربي مي‌گويند ما فشار عليه ايران را همزمان با مذاكرات به پيش مي‌بريم، ما هم معتقديم شعار مرگ بر آمريكا را همزمان بامذاكرات پيش مي‌بريم و اين دو با هم منافاتي ندارد.

به گزارش حوزه احراب باشگاه خبرنگاران، حزب موتلفه اسلامی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن به شرح ذیل است.
 
 
"مردم بصير و انقلابي ايران
 
يوم الله 13 آبان يادآور سه خاطره به ياد ماندني در تاريخ معاصر است. خاطره‌اي كه عزت و عظمت و استقلال ايران را در نگاه جهانيان به نمايش گذاشت. به همين مناسبت مطالبي را يادآور مي‌شويم.
 
1-يوم الله 13 آبان سالروز تبعيد امام خميني به تركيه به جرم دفاع از شرف و استقلال كشور است، امام(ره) با فريادهاي انقلابي خود در عليه معاهده ننگين كاپيتولاسيون در مقابل آمريكا مردانه ايستاد و اجازه نداد رژيم وابسته پهلوي استقلال كشور را در معرض فروش قرار دهد.
 
يوم الله 13 آبان روزي است كه دانش‌آموزان قهرمان در برابر رژيم شاه در سال 57 ايستادند و با خون خود انقلاب را ياري دادند.
 
يوم الله 13 آبان روزي است كه دانشجويان خط امام و رهبري لانه جاسوسي آمريكا در تهران راتسخير كردند و به جهانيان اعلام كردند اجازه ندهيد آمريكا از لانه جاسوسي براي تبهكاري‌هاي سياسي و تحكيم سلطه خود سود جويد.
 
اين سه روز در تاريخ ايران ماندني است و حوادث روزگار آن را از حافظه تاريخي ملت پاك نخواهد كرد، حزب موتلفه اسلامي معتقد است بزرگداشت چنين روزي هيچ ربطي به تعريف جديد ما در مناسبات با آمريكا ندارد، شعار مرگ بر آمريكا يك شعار قرآني و راهبردي است و در حقيقت اسم رمز نابودی استكبار جهاني است كه چنين روزي به نام آن نامگذاري شده است.
 
2-مسئله مذاكرات ايران با 1+5 به عنوان دور جديدي از نبرد ديپلماسي جمهوري اسلامي ايران يك مسئله است و ابراز خشم و نفرت ملت ايران از تجاوزات دولت آمريكا و ظلمي كه به ملت طي نيم قرن اخير كرده است بحث ديگر است .
 
همانطور كه ديپلمات‌هاي غربي مي‌گويند ما فشار عليه ايران را همزمان با مذاكرات به پيش مي‌بريم، ما هم معتقديم شعار مرگ بر آمريكا را همزمان بامذاكرات پيش مي‌بريم و اين دو با هم منافاتي ندارد.
 
3-غرب و به ويژه آمريكا بايد بداند ادامه تحريم‌ها و تهديدها فايده‌اي جز افزودن بر نفرت ملت ايران عليه تجاوزات استكبار جهاني ندارد، ملت طي سه دهه گذشته زيستن بدون آمريكا و حتي زيستن در ستيز با آمريكا و مقاومت را پذيرفته است و هر روز قدرتمند‌تر از گذشته در صحنه‌هاي جهاني و منطقه‌اي حضور پيدا مي‌كند.
 
لذا به صلاح غرب است كه تجاوزات و تحريم‌ها را متوقف كند، ادامه سياست تجاوز چيزي جز فروپاشي در غرب به همراه ندارد، همه مي‌دانند جايي كه منطق وجود نداشته باشد زور جانشين آن مي‌شود، امروز آمريكا منطق و عقلانيت توجيه دشمني‌هاي خود را از دست داده است و اين نقطه سقوط آنهاست، آمريكا راهي جز عقلاني كردن روابط خود با جهان را ندارد و اگر چنين راهي نرود سقوط امپراطوري غرب حتمي است.
 
4-حزب موتلفه اسلامي در دفاع از امام خميني(ره) كه پرچم ضد امپرياليستي ملت ايران را به دوش كشيد و عليه كاپيتولاسيون قيام كرد، شهدايي را تقديم انقلاب كرد و دراعدام انقلابي منصور نشان داد، ملت در برابر دشمني و دفاع از رهبري ديني به خود ترديد راه نمي‌دهد؛ امروز هم جوانان سلحشور انقلاب همانند سه دهه گذشته در دفاع از رهبري مظلوم انقلاب كه پرچم ضد استكباري را به دوش مي‌كشد ترديد نمي‌كنند، با اين تفاوت كه ضربه نسل جديد محكم‌تر و متقن‌تر خواهد بود. آمريكا ملت ما را از گزينه نظامي روي ميز نترساند اين مسير درستي براي حرف زدن با ملت ايران نيست. در ايران ميليونها جوان دست روي ماشه تفنگ و موشك ها و هواپيماهاي بدون سرنشين و با سرنشين است كه به محض حماقت آمريكا درس فراموش ناشدني به آنها بدهد.
 
5-ايران امروز يك قدرت منطقه‌اي و جهاني است ناديده گرفتن اين قدرت براي قدرت‌هاي جهاني آسيب تعيين كننده دارد، همانطور كه طي سه دهه گذشته نخواستند اين قدرت را ببينند و امروز اين قدرت به حدي رسيده است كه مجبورند در برابر آن زانو بزنند و با آن گفتگو كنند.
 
ما از ديپلمات‌هاي خودمان كه در صف اول اين مبارزه هستند حمايت مي‌كنيم و به آنها اطمينان داريم، اما به آمريكايي‌ها و اروپايي‌ها اطمينان نداريم مگر اينكه در جريان مذاكرات عكس آن ثابت شود.
 
ملت هوشمندانه جريان مذاكرات را رصد مي‌كند، بحمدالله ديپلمات‌هاي ما در چارچوبهاي سياست نظام عمل مي‌كنند و اگر آمريكا بخواهد دوباره فريب و نيرنگ بكار ببرد از ملت ايران سيلي خواهد خورد.
 
6-به دولت عزيز و مورد حمايت ملت اعلام مي‌داريم با سياستهاي كلي رهبري اقدام به حل مشكلات سياسي، اقتصادي و فرهنگي بنمايد تا زيرساخت‌هاي مقاومت در كشور عليه دشمنان نظام هر روز مستحكم‌تر شود. راه حل مشكلات كشور در درون كشور است و ربطي به شرارت دشمن ندارد، توانايي‌هاي ملت در داخل همه فشارها را دفع خواهد كرد.
 
6-حزب موتلفه اسلامي در كنار ملت ايران در يوم‌الله 13 آبان به خيابان‌ها خواهد آمد و فرياد "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر اسرائيل" سرخواهد داد، اميدواريم راهپيمايي امسال پيامهاي روشني براي دشمنان نظام داشته باشد و آنها را از ادامه خصومت با ملت ايران پرهيز دهد.
 
حزب موتلفه اسلامي"

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار