بانک:

سازوکار سفرهای استانی رئیس‌جمهور از گذشته متمایز خواهد بود

قائم‌مقام سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت:‌ سازوکارهای سفرهای استانی رئیس‌جمهور کشورمان نسبت به سفرهای دوره‌های قبل متمایز است و با رویکرد جدیدی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، "مرتضی بانک" قائم مقام سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز امور حقوقی بین‌المللی و معاونت هماهنگی و پیگیری‌های رئیس‌جمهور گفت: نهاد ریاست جمهوری اولین پایگاهی است، که باید اهداف ریاست جمهوری را محقق کند.  
 
وی افزود: این نهاد و نیروهای آن باید آمادگی داشته باشند با تبیین مواضع کشور، سیاست‌های دولت تدبیر و امید را یک به یک محقق کنند.  
 
بانک تصریح کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا اهداف دولت تدبیر و امید محقق شود.  
 
قائم‌مقام سرپرست نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: امروز در دو حوزه مهم نهاد ریاست جمهوری مراسم تودیع و معارفه را برگزار می‌کنیم و امیدواریم روسای جدید بتوانند برنامه‌های جدیدی را در این حوزه تدوین کنند.  
 
وی با اشاره به اینکه نباید فعالیت‌های گذشته را نادیده گرفت، گفت: حوزه مرکز حقوق بین‌المللی نقش مهمی را ایفا می‌کند و این حوزه باید بتواند در راستای تحقق مطالبات جمهوری اسلامی ایران در نظام گام بردارد.  
 
بانک با تشکر از فعالیت‌های گسترده‌ای که از سوی جعفرزاده در این مرکز صورت گرفته است، تصریح کرد: شرایط کشور در حال حاضر می‌طلبد که این مرکز فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام دهد.  
 
قائم‌مقام سرپرست نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: محبی ریاست جدید این مرکز شناخت جامع و کاملی بر مسائل حقوقی دارد و می‌تواند با توجه به فعالیت‌های گذشته برنامه‌های جدیدی را برای این حوزه طراحی کند.  
 
وی با اشاره به اینکه در مراسم امروز تودیع و معارفه معاونت هماهنگی و پیگیری را نیز داریم، اظهار داشت:‌ مسئولیت مهم سفرهای استانی مربوط به این معاونت است و باید این معاونت به گونه‌ای در این وادی گام بردارد که بتواند مطالبات مردم را با توجه به امکانات محقق کند.  
 
قائم‌مقام سرپرست نهاد ریاست جمهوری تصریح کرد: باید به طور شفاف بگویم که سازوکار سفرهای استانی حتما با رویکرد متفاوتی از سفرهای قبلی صورت خواهد گرفت و از سفرهای گذشته متمایز خواهد بود.  
 
وی افزود: در مدت سه سال و نیم تلاش خواهیم کرد تا رئیس‌جمهور به همه استان‌ها سفر کند، از این رو آقای احمدی که سابقه درخشانی را در طول خدمت خود داشته است می‌تواند کمک شایانی به این موضوع کند. 

انتهای پیام/  
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار