بختیاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت ایران حسینی است و در مقابل یزیدیان زمان می‌ایستد

معاون دادستان کل کشور با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم یوم‌الله 13 آبان گفت: ملت ایران حسینی است و در برابر یزدیان زمان می‌ایستد.

"سیدمرتضی بختیاری"  در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در حاشیه مراسم یوم‌الله 13 آبان با اشاره به حضور گسترده مردم، اظهار داشت: این حضور از همه سال‌های گذشته چشم‌گیرتر و معنادارتر است.

معاون دادستانی کل کشور درباره خروش مردم ایران و تاکید بر شعار مرگ بر آمریکا، گفت: با توجه به اتفاقات مختلفی که افتاده و باب جدیدی در مسائل دیپلماسی به وجود آمده حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سرمایه ارزشمند است که استکبار جهانی و مخصوصا صحنه‌گردان میدان‌های پشت پرده یعنی رژیم صهیونیستی در صددند به نوعی به دنیا بگویند که ایران از آرمان‌های خود دست برداشته و به خاطر فشارهای ناشی از تحریم اقتصادی می‌خواهد از آرمان‌ها خود عدول کند.

بختیاری افزود: این حضور چشمگیر مردم طراحی‌های دشمن را نقش برآب کرد و مردم نشان دادند که حسینی هستند و در برابر یزیدیان زمان می‌ایستند.

معاون دادستان کل کشور درباره بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری و تاثیر حضور گسترده مردم در قدرت بیشتر مذاکره‌کنندگان تصریح کرد: بنده که بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری را گوش کردم چندین بار خداوند را شکر گفتم که چنین رهبری داریم که بیدار، آگاه و متقی است خداوند کلماتی را که بر زبان رهبر عزیز ما جاری می‌کند کاملا متناسب با شرایط روز است.

وی افزود: رهبری عزیز فرمودند در دیپلماسی جدید به اصطلاح امیدواریم که به جایی برسد که اگر رسید فبه المراد، اما باید مراقب جنایت و شرارت و لبخند پشت پرده دشمن باشیم و این زمینه دشمن‌شناسی واستبکارشناسی مردم باشد.

معاون دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل جدیدی در دیپلماسی ما و حتی به تصمیم‌گیری‌های دشمنان ما از این فرصت به وجود آمده استفاده کنند، که اگر استفاده کنند به تعهدات خود عمل کردند و گرنه دست این‌ها رو شده و برای همیشه مردم از اینکه اعتمادی به آن‌ها بکنند دوری خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار