در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

سمندر: تصمیم خطیبی مبنی بر اخراج دو بازیکن درست نبوده است

مدیرعامل باشگاه گسترش تبریز گفت: نظر سرمربی تیم مبنی بر اخراج 2 بازیکن در تیم گسترش حاشیه هایی را بوجود آورده است.

سمندر، مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در خصوص اخراج 2 بازیکن تیم فوتبال توسط سرمربی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من به عنوان مدیرعامل از سرمربی تیم انتظار دارم نتایج خوبی را کسب کند و سرمربی تیم نیز از همه ی بازیکنانش انتظار دارد ضمن کسب نتیجه فوتبال زیبایی را ارائه و دستورات تاکتیکی وی را دور چمن پیاده کنند.

وی افزود: روز جمعه پس از بازی فولاد خوزستان نامه اخراج 2 مدافع روی کارتابل میزم بود که باید گفت این حق سرمربی تیم است و وی پیش از این اعلام کرده بود که مدافعان تیم ضعیف هستند و این تصمیم اوست بخواهد چه کسی در زمین باشد و یا چه کسی در زمین نباشد. پس تصمیم فنی بوده و در حیطه اختیارات من نیست و به سرمربی ربط پیدا می کند.

سمندر اظهار داشت: این اتفاق که خطیبی مصاحبه کرد پس از سه باخت پشت سر هم گسترش بوجود آمد و شدت گرفت قبول کنید وقتی تیمی سه باخت پی در پی می آورد عملاً حاشیه ها دور تیم را فرا می گیرند.

مدیرعامل تیم فوتبال گسترش فولاد به اعتراض رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی مبنی بر عدم عقلانی بودن تصمیم سرمربی تیم اشاره و تصریح کرد: وقتی تیم می بازد حاشیه ها درست می شود و صحبتها افزایش می یابد حرف و حدیثها پیش می آید و اگر گفته شد تصمیم سرمربی درست نبوده جزء این حرف و حدیثهاست و باید ذکر کنم که تصمیم سرمربی صحیح نبود و اخراج آنها زود بوده است، ولی باز اعلام می کنم در مسائل فنی وارد نمی شوم.

وی به نوسانات تیم پرداخت و اضافه کرد: تا هفته هفتم خوب پیش رفتیم اما از هفته هفتم به بعد به سه باخت پی در پی عملاً تیم در معرض حاشیه قرار گرفت و مصاحبه های حاشیه دار بوجود آمد و تصمیم بعدی که اخراج مدافعان بود بر تیم سایه افکند.

سمندر در خصوص بقای تیم در لیگ برتر ابراز امیدواری کرد: قطعاً هدف نهایی تیم ما بقا در لیگ برتر است و ما برای این هدف از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و برنامه هایی هم داریم که پس از اتمام لیگ برتر تیم گسترش را تقویت کرده و برای رویارویی در نیم فصل دوم و کسب امتیازات لازم و ارتقاء جایگاه جدولی مهیا خواهیم کرد.

مدیرعامل گسترش فولاد هر گونه مذاکره با بازیکنی را رد کرد و اضافه کرد ما تیم حرفه ای هستیم و هنوز با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم ولی در نظر داریم پس از پایان نیم فصل خطوط دفاعی و تهاجمی تیم را تقویت کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: تیم فوتبال گسترش تبریز تیمی بومی با پتانسیل زیاد است و از مسئولان هیئت فوتبال و وزارت ورزش و جوانان و سایرین می خواهیم این تیم که نماینده ی استان در لیگ برتر است را تقویت کنند تا شاهد موفقیتهای این تیم در لیگ برتر (نیم فصل دوم) باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار