واکنش گروه‌های سیاسی به اظهارات خاتمی در مورد موضوعات مختلف، طنین شعار "مرگ بر آمریکا"در سراسر کشور، بررسی چگونگی مذاکرات ژنو، ارائه راهکار در مورد افزایش جمعیت بنا به تاکید معظم‌له و درگذشت حبیب‌الله عسگر اولادی مهمترین عناوین خبری احزاب در هفته‌ای که گذشت بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، واکنش گروه‌های سیاسی به اظهارات خاتمی در مورد موضوعات مختلف، طنین شعار "مرگ بر آمریکا" در سراسر کشور، بررسی چگونگی مذاکرات ژنو، ارائه راهکار در مورد افزایش جمعیت بنا به تاکید معظم‌له و درگذشت حبیب‌الله عسگر اولادی مهمترین عناوین خبری احزاب در هفته‌ای که گذشت، بود.


"وطن امروز" با دولت یازدهم دوباره منتشر شد

صبح امروز - 11 آبان ماه - روزنامه وطن امروز پس از سه ماه وقفه در انتشار، دوباره روی پشخوان دکه‌های روزنامه‌فروشی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام سالک: عمر سیاسی امثال خاتمی تمام شده است/ تلاش جهت بستر سازی برای حضور دوباره

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: با توجه به اینکه عمر سیاسی امثال خاتمی در نظام تمام شده است، جامعه حاضر به پذیرش آنها به دلیل عملکرد منفی‌شان در گذشته نیست.

قاضی‌زاده: آئین‌نامه داخلی جبهه پایداری تدوین شد


سخنگوی جبهه پایداری گفت: آئین‌نامه داخلی جبهه پایداری در جلسه اخیر جبهه پایداری، تدوین و به تائید شورای فقاهتی نیز رسید.

انبارلويي: خاتمی قصد ایجاد فضای قبرستانی دارد تا کسی حرف نزند


مسئول سياسي حزب مؤتلفه اسلامي با تاکید بر اینکه "خاتمی" قصد ایجاد یک فضای قبرستانی دارد تا کسی حرف نزند،‌ گفت: رعايت حريم "خاتمی" به عنوان یک رجل سیاسی و مذهبی مورد شناخت شورای نگهبان، بايد حفظ شود، اما اولین کسی که باید حریم را رعایت کند، خود خاتمي است.



حجت‌الاسلام ذوالنور: "مرگ بر آمريکا" ذکر عبادي - سياسي ملت است

جانشين سابق نماينده ولي‌فقيه در سپاه با بيان اينکه امام خميني(ره) تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم ناميدند، گفت: مرگ بر آمریکا به عنوان یکی از اذکار مقبوله عبادی _سیاسی بر زبان قشر تحصیل‌کرده ایران جاری بوده و در حماسه 13 آبان تجلي خواهد کرد.

کمالی: نارضایتی دبیر کل حزب اسلامی کار نسبت به اخبار منتشره از قول وی

حسین کمالی نسبت به اخبار منتشر شده به نقل از وی در یکی از خبرگزاری‌ها ابراز ناراحتی کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خاتمی: دشمن، ایرانِ پیر می‌خواهد/ چاله جمعیتی، سراشیبی آسیب است


عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن، ایرانِ پیر می‌خواهد، گفت: وزارت بهداشت در راستای افزایش جمعیت مدنظر "رهبر معظم انقلاب" مسئولیت بیشتری از دیگر وزارت‌خانه‌ها دارد.

آیت‌الله حیدری: نقض سیاست کنترل جمعیت راهکاری اساسی در افزایش جمعیت/دستگاه‌های اجرایی مردم را توجیه کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: براساس پیش‌بینی که از سوی کارشناسان مربوطه نسبت به کاهش و پیری جمعیت صورت گرفته بود، باید سیاست‌های خود را تغییر و به سمت افزایش جمعیت حرکت کنیم چرا که پیری و کاهش جمعیت برای جامعه ایرانی یک فاجعه است.



آیت‌الله موحدی کرمانی: ايران پشت آمريكا را به لرزه در آورده است

امام جمعه موقت تهران گفت: ايران اسلامي بيش از 35 سال است كه پشت آمريكا را به لرزه در آورده و در برابر ظلم ظالم ايستاده است؛ بنابراين در مذاكرات ديپلماتيك نيز بايد از موضع قوت وارد شد.

ابراز خرسندی جلودارزاده از ارائه مانیفست اصلاح‌طلبی/ استقبال از نظرات برتر

عضو شورای مرکزی حزب اسلامی گفت: اگر یک نظری برتر از میان احزاب اصلاح‌طلب ارائه شود، خوب است و همه از آن استقبال می‌کنند.


فروزنده: اجرای مصوبات دولت قبلی محور اصلی دولت در سفرهای استانی قرار گیرد


معاون پارلمانی دولت سابق گفت: به منظور تقویت عملکرد دولت سابق در تداوم سفرهای استانی، دولت فعلی مصوبات قبلی را با انجام سفرهای استانی و برنامه‌ریزی‌های مدون و منظم عملیاتی سازد.

با تصمیم شورای مرکزی و بازرسین حزب مردمی اصلاحات؛ فومنی به‌عنوان دبیرکل حزب مردمی اصلاحات انتخاب شد

اولین جلسه اعضای شورای مرکزی و بازرسین حزب مردمی اصلاحات ایران اسلامی برگزار و حجت‌الاسلام فومنی به‌عنوان دبیرکل حزب مردمی اصلاحات انتخاب شد.



حبیبی: حضور پرشور مردم در 13 آبان امسال،‌ پشتوانه تیم مذاکره کننده است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: پشتوانه مردمی بهترین نوع همراهی است و کاری که امروز مردم کردند، می‌تواند برای مذاکره کنندگان ما نیز پشتوانه و راهگشا باشد.

مصلحی: حضور اقشار مختلف مردم، ویژگی خاص 13 آبان امسال است


وزیر سابق اطلاعات گفت: ویژگی خاص امروز همین شرکت اقشار مختلف مردم بود که پیام مهمی دارد و آن این است که دشمن و استکبار به خوبی شناسایی و مصداقی شده است.

حجت‌الاسلام نواب: ضرورت به کارگیری سیاست‌های تشویقی از سوی دستگاه‌های اجرایی جهت گسترش جمعیت

یک فعال سیاسی گفت: همه دستگاه‌ها موظفند برای گسترش جمعیت از همه سیاست‌های تشویقی استفاده کنند، از جمله کمک‌های مالی به بخشی از جامعه، تشویق‌های اجتماعی، حمایتی و تبلیغاتی، تسهیل ازدواج و به تبع آن پایین آمدن سن ازدواج که از وظایف مطبوعات، اصحاب رسانه، علما،‌ دانشمندان، دانشگاهیان و نهادهای دولتی به شمار می‌رود.

توضیحات اکبر اعلمی درباره سیلی نواختن بگوش سلیمی‌نمین

در پی انتشار خبری توسط برخی از رسانه‌ها درباره مناظره اکبر اعلمی با سلیمی، اکبر اعلمی توضیحاتی را برای رسانه‌ها ارسال کرده است.

محتشمي: ديپلمات‌هاي کشورمان با پشتيباني "ولايت فقيه" وارد ژنو خواهند شد

سخنگوي جبهه اصلاح‌طلبان با بيان اينکه حمايت‌هاي "رهبر معظم انقلاب" ، پشتيبان تيم مذاکره‌کننده ايران است، گفت: جبهه اصلاح‌طلبان حمایت قاطع خود را از تعامل سازنده دیپلمات‌ها در روابط بین‌الملل و خصوصا مذاکرات پیش رو اعلام مي‌دارد.

مطهري‌نژاد: با انتقاد‌ها مسیر تیم مذاکره کننده را نبندیم/ باید با حفظ اصول گام برداریم


عضو شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاري گفت: نبايد در روش‌ها حساسيت به خرج دهيم چرا که گاهي ممکن است در صورت توافق بر توقف مسئله‌اي نتايج بسيار ارزشمندتري در آينده کسب کنيم لذا نبايد با انتقادها و اعمال محدوديت‌ها در اين مسير دست و بال آنها را ببنديم.



حبیب‌الله عسگر‌ اولادی درگذشت

حبیب‌الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری و عضو حزب موتلفه اسلامی روز (سه‌شنبه) در بیمارستان دی تهران درگذشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار