عسکری:

این بار من برای فدراسیون تکواندو شرط دارم/آقایان به بازیکنان خاطی وعده داده اند!

سرمربی تیم ملی تکواندو در بازی های المپیک لندن می گوید: این بار برای سرمربیگری تیم ملی شرط و شروطی دارم.

لفریبرز عسکری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: برای سرمربیگری تیم ملی تکواندو هنوز پیشنهادی از سوی فدراسیون نداشته ام و فعلاً به آن فکر نمی کنم.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو افزود: اگر فدراسیون تکواندو برای سرمربیگری تیم ملی در مسابقات انتخابی المپیک پیشنهاد دوباره ای داشته باشد این بار با گذشته فرق دارد و من هم شرط و شروطی دارم که اعلام خواهم کرد.

عسکری که به عنوان مدیر فنی تیم استیل البرز در لیگ برتر امسال فعالیت دارد، در خصوص بازیکنان خاطی این تیم گفت: واقعیت قضیه در مورد امید عمیدی و پیام قبادی این چیزی نیست که در خصوص مسائل مالی صحبت می شود. من قبل از این ماجراها شرایط را برای آنها توضیح دادم و گفتم که جوان هستید و اگر اعتراضی دارید این راهی که می خواهید انتخاب کنید درست نیست و باید از مجاری قانونی وارد شوید.

وی ادامه داد: به آنها اعلام کردم که اگر بخواهند در تیم استیل البرز بمانند چه شرایطی دارند و اگر خواهان جدایی هستند باید چه مبلغی را دریافت کنند و آن ها قرارداد فصلی را پذیرفتند و امضا کردند.

عسکری تصریح کرد: به همه بازیکنان تیم قول دادیم که از حق و حقوقشان مقابل مسئولان تیم دفاع خواهیم کرد وبه آن ها مبلغی هم اضافه می شود اما این دو بازیکن سرتمرینات حاضر شدند.

وی افزود: عمیدی و قبادی تماس مرتضی سلطانی سرمربی تیم ملی را هم پاسخ ندادند و به همین علت غیبت آن ها باعث شد در هفته اول لیگ برتر متضرر شویم چون آقایان به آن ها قول داده بودند که هر طور شده رضایت نامه آن ها را از باشگاه خواهند گرفت. در واقع این دوبازیکن بدترین راه ممکن را برگزیدند.

مدیر فنی استیل البرز گفت: این دوبازیکن به ملاقات قائم مقام باشگاه رفتند و او هم به نرمی با آن ها برخورد داشته و قرار است مشکلشان به زودی حل شود.

وی افزود : اگر عمیدی و قبادی در کمیته انضباطی فدراسیون محکوم شوند ، یک سال اجازه حضور در مسابقات را نخواهند داشت واردوی تیم ملی را هم از دست می دهند چون قبل از همه این مشکلات حتی ذوالقدری دبیر فدراسیون تکواندو هم به آن ها همه مسائل را یادآوری کرده بود که نمی توانند به تیم دیگری بروند چون قراردادشان با استیل البرز در فدراسیون به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار