چاپ و رونمایی یک اثر به بهانه هفته کتاب؛

"راز ماندگاری" از زبان قهرمانان ورزشی کتاب شد

کتاب "راز ماندگاری" به زودی و به مناسبت بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از سوی وزارت ورزش و جوانان چاپ و رونمایی می‌شود.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، کتاب «راز ماندگاری» شامل خاطرات قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در مسابقات بین‌المللی است که با توجه به مواردی چون اتکال به خداوند و معصومین برای کسب موفقیت ورزشی، مراعات فتوت و جوانمردی در رقابت، روحیه مردمی و نوع دوستی ورزشکاران، همکاری و هم یاری ورزشکاران در مشکلات، مراعات اخلاق اسلامی، ادب و متانت در مسابقات، مراعات گذشت و صعه صدر در میادین ورزشی، تکریم حریف در میادین ورزشی و عرصه زندگی اجتماعی، فرهنگ تقدیر و سپاسگزاری از مربیان ورزشی، شادی بخشی و نشاط آفرینی مطلوب ورزشی در جامعه گردآوری و تدوین شده است.
 
جلد اول این کتاب شامل 167 خاطره فرهنگی از ورزشکاران پیش از این منتشر شده بود و جلد دوم نیز به مناسبت بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی در آینده ای نزدیک منتشر و رونمایی می‌شود.
 
این کتاب در ادارات کل استان‌ها و شهرستان‌های وزارت ورزش و جوانان و هم‌چنین مراکز ورزشی علاقه‌مند برای توزیع میان ورزشکاران و ورزش دوستان توزیع می‌شود.   
 
گفتنی است؛ بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «کتاب آینه فرهنگ و فرزانگی» از 25 آبان ماه تا  دوم آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار