تهیه کننده "پایتخت 3" تکذیب کرد

حضور "مهران احمدی "و" نسرین نصرتی" در "پایتخت 3" بدون مشکل بودجه پیش می‌رود

الهام غفوری گفت: کلید خوردن سریال "پایتخت 3 " تا 10 روز دیگر را تکذیب می‌کنم ولی تیم بدون مشکل بودجه کار خود را تا چند ماه دیگر شروع می‌کند.

 الهام غفوری، تهیه کننده سریال" پایتخت 3" با اشاره به حضور تیم بازیگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: بازیگر جدید و ثابت سریال "اکبر عبدی" است که تا پایان با ما را همکاری می کنند.
 
وی با اشاره به حضور دیگر هنرمندان تصریح کرد: در سری دوم " پایتخت"  "نسرین نصرتی"، "مهران احمدی" حضور داشتند که در "پایتخت 3 "نیز با ما همکاری خود را ادامه می‌دهند.
 
غفوری افزود: 3 قسمت از نگارش "پایتخت 3" با قلم تیم نویسندگان "محسن تنابنده"، "خشایار الوند" و "حسن وارسته "به پایان  رسیده است.
 
این تهیه کننده ضمن تکذیب کلید خوردن کار تا 10 روز دیگر تصریح کرد: کار  در دی ماه کلید می‌خورد و فقط تیم وارد مرحله پیش تولید شده است.
 
غفوری ادامه داد:  تا دو هفته دیگر با بقیه بازیگران سری جدید پایتخت قرارداد می‌بندیم ولی خانواده نقی و دو قلوها ثابت هستند.
 
وی اظهار داشت: به زودی تهیه  بلیط برای دو قلوها مقیم سوئد خریداری شده تا آنها برای سه ماه کار در ایران آماده شوند.
 
غفوری با اشاره به بودجه "پایتخت 3 " تصریح کرد: به امید خدا و طبق قبول مدیران شبکه و سازمان صدا و سیما، "پایتخت 3" با مشکلی مالی مواجه نخواهد شد.
 
تهیه کننده سریال "پایتخت 3 "خاطر نشان کرد: تصویر برداری کار از شمال کشور شروع می شود و بعد پایان کار به شهر استانبول خواهیم رفت.
 
انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شروین
۱۷:۰۹ ۱۱ فروردين ۱۳۹۳
سللللللللللللللللللللللام مهران جون قربونت برم بای
آخرین اخبار