معدنی: شکست لاجوردی پوشان زخم خورده دور از دسترس نیست

تیم ملی والیبال ایران در دیدار مقابل تیم برزیل از سری مسابقات جام قهرمانان قاره‌ها امروز با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

حسین معدنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی ایران مقابل برزیل دو بخش داشت، 2 ست اول به نظر می آمد که ملی پوشان تحت تاثیر نام حریف هستند و بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند. اما در ست سوم حضور" مباشری" نقش قابل توجهی در عملکرد تیم داشت.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال کشورمان یادآور شد: با توجه به حضور علی مباشری به جای حمزه زرینی دریافت سرویس، توپ گیری و دفاع تیم بهتر شد و همچنین ملی پوشان در ست چهارم هم این انسجام تیمی را نیز حفظ کردند.
اگر آن‌ها در ست پایانی باهوش‌تر عمل می کردند به طور قطع نتیجه را به نفع خود رقم می زدند در مجموع می توان گفت که آن‌ها بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتند.

وی که در نخستین تقابل والیبال ایران و برزیل در سال 2009 میلادی سکان هدایت تیم ملی کشورمان را برعهده داشت در خصوص تفاوت برزیل امروز با 4 سال گذشته اظهار داشت: آن زمان برزیلی‌ها در اوج پختگی بودند و ما ابتدای راه، اما امروز تا حدودی وضعیت معکوس شده بود اما برزیل همیشه برزیل است.
وجود ولاسکو اعتماد به نفس تیم را تا حد قابل توجهی بالا برد و ملی پوشان با خودباوری بالا حریف صف ‌آرایی کردند.

معدنی در مورد دومین دیدار تیم ایران از سری این مسابقات مقابل تیم ایتالیا گفت: ما فردا باید به مصاف تیمی برویم که آن‌ها چندماه قبل در خانه شان شکست دادیم. ملی پوشان ایران با توجه به این برد از شرایط روحی برخوردارند.

وی تصریح کرد: تیم زخم خورده ایتالیا با توجه به آن‌که ولاسکو سرمربی اسبق تیم ملی این کشور هدایت ایران را برعهده دارد روی این بازی حساس هستند و نتیجه دیدار برایشان از اهمیت به سزایی برخوردار است، به نظرم تیم ایران فردا آرامتر از ایتالیا بازی می کند.


انتهای پیام/ 
برچسب ها: معدنی ، والیبال ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار