حقیقت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

باید در مذاکرات، موانع را با "نرمش قهرمانانه" پشت سر بگذاريم

عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: ما بايد تلاش خود را بر پايه منافع ملي تنظيم كنيم تا بتوانيم موانع را طبق فرمايشات مقام معظم رهبري با نرمش قهرمانانه پشت سربگذاريم، نرمش قهرمانانه به معني انعطاف‌پذيري در ديپلماسي است بدين طريق كه از شكستن جلوگيري كرده و اجازه عبور از موانع را به ما مي‌دهد.

منصور حقيقت‌پور در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به واکنش‌هاي رژيم صهيونيستي در راستاي کاهش تنش ميان ايران و آمريکا گفت: طبيعي است كه رژيم صهيونيستي برپايه دشمني كه با ايران دارد بدين صورت رفتار كند، توافق ايران و 1+5 كمر رژيم صهيونيستي و مرتجعين منطقه را خواهد شكست.
 
گفتني است بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم غاصب صهيونيستي، با نشان دادن واکنش نسبت به وقایع، تلاش دارد حتی از برداشته شدن کوچکترین گام ها در راستای کاهش تنش میان ایران و 1+5 و حرکت آنها به سوی پایان دادن به بحران هسته‌ای جلوگیری کند.
 
حقيقت‌پور تاكيد كرد: شدت این تلاش‌ها به حدی است که می‌توان آن را یک کمپین منسجم از سوی رژیم غاصب صهيونيستي برای جلوگیری از حصول هرگونه توافق میان ایران و آمریکا معرفی کرد.
 
عضو هيئت رئيسه كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان بسیج اظهار داشت: ما بايد تلاش خود را برپايه منافع ملي تنظيم كنيم تا بتوانيم موانع را طبق فرمايشات مقام معظم رهبري با نرمش قهرمانانه پشت سربگذاريم، نرمش قهرمانانه به معني اصل انعطاف‌پذيري در ديپلماسي است بدين طريق كه از شكستن جلوگيري كرده و اجازه عبور از موانع را به ما مي‌دهد.
 
حقيقت‌پور در پايان خاطرنشان كرد: به تعبيري ساده‌تر نرمش قهرمانانه مانند كمك فنر اتومبيل است و اجازه عبور راحت‌تر را از موانع فراهم مي‌كند، اصول سياست خارجي ما نيز همانند اتومبيل ثابت و مشخص است، در دست اندازهاي ديپلماسي نرمش قهرمانانه به ما كمك مي‌كند كه از موانع راحت‌تر عبور كنيم و ضربه‌اي به بدنه وارد نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار