لیگ بسکتبال چین؛

پایان نوار باخت‌های سیچوان با بازگشت حامد حدادی

حامد حدادی، بازیکن ایرانی تیم سیچوان چین برای اولین بار بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت در لیگ چین بازی کرد و بعد از بازیکن آمریکایی تیم، بهترین بازیکن در پیروزی مقابل شانژی بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ حامد حدادی، بازیکن ایرانی تیم سیچوان چین که از ابتدای ورود به این کشور با مصدومیت مواجه شده بود در دیدار روز گذشته تیمش مقابل شانژی به میدان رفت و 20 امتیاز و 18 ریباند ثبت کرد.

سیچوان که 5 بازی پیاپی را باخته بود در پایان این دیدار با نتیجه 92 بر 89 برنده شد و مایکل افوبرا با 40 امتیاز و 9 ریباند بهترین بازیکن تیمش بود. مارکوس ویلیامز بازیکن امریکایی حریف نیز با 39 امتیاز و 8 ریباند بهترین بازیکن شانژی بود.

تیم فوجیان که صمد نیکخواه دیگر بازیکن ملی پوش ایران را در اختیار دارد نیز با نتیجه 109 بر 104 بایی راکتز را شکست داد.

دلونته وست آمریکایی با 25 امتیاز، 8 ریباند و 8 پاس گل بهترین بازیکن این دیدار بود و وانگ ژلین ملی پوش چین نیز 27 امتیاز و 9 ریباند داشت.

فوجیان با این نتیجه به رده چهارم جدول صعود کرد.

سایت آسیا بسکت نیز  بهترینهای هفته قبل لیگ را معرفی کرد. چارلز گینز بازیکن آمریکایی شانژی براساس درصد تاثیرگذاری با 39 امتیاز و 15 ریباند بهترین بازیکن هفته بود. گرت سیلر با 29 امتیاز و 21 ریباند و جاناتان گیبسون با 42 امتیاز،‌7 ریباند و 7 پاس گل در رده های بعدی بهترینهای هفته قبل قرار داشتند.

انتهای پیام/
برچسب ها: حامد ، حدادی ، چین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار