فعال سازي مجدد 38 واحد صنعتي نيمه فعال در استان ايلام

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ايلام از فعاليت دوباره 38 واحد صنعتي نيمه فعال در اين استان خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شاتا؛ « علي مهدوي» افزود: صاحبان اين واحدهاي صنعتي و توليدي در استان به دليل مشكل سرمايه در گردش واحد خود را نيمه فعال كرده بودند كه با پيگيري هاي انجام شده و پرداخت تسهيلات دوباره توانستند به عرصه صنعت و توليد استان باز گردند.

وي تصريح كرد: اگر به دليل برخي محدوديت ها با مشكل تسهيلاتي مواجه ايم بايد براي حفظ وضع موجود در اولويت قرار داده و براي توسعه بيشتر استان تلاش كنيم .

مهدوي همچنين اظهار كرد: اكنون 760 هزار ميليارد ريال مطالبه در كشور وجود دارد و روز به روز به مقدار آن اضافه مي شود كه اين امر بيانگر مشكلات اقتصادي صنعتگران و توليد كنندگان است كه نمي توانند تعهدات خود را عملي كنند.

رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت ايلام در ادامه به تشريح وضعيت طرح هاي استان در بخش صنعت پرداخت و گفت: طرح كارخانه آرد با 15 درصد پيشرفت فيزيكي، نان صنعتي با 40 درصد ، كارخانه زرين گل با 30 درصد و طرح كشتارگاه طيور با شش درصد پيشرفت فيزيكي در انتظار تسهيلات هستند.

مهدوي يادآور شد: هرچند صنعت استان ايلام نوپا است اما تلاش براي توسعه و پايدار آنان همچنان ادامه دارد.

وي تاكيد كرد: توليد كنندگان و صنعت گران بايد تلاش كنند كه از توانمندي موجود استان و بازار مصرف داخلي و خارجي به ويژه در مرز بين المللي مهران براي صادرات كالاي خود نهايت استفاده را ببرند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: فعال سازی ، صنعتی ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار