نيكي مظفري:

زندگي در لحظات را از "سيروس مقدم" آموختم/ از نهايت تلاش "ميلاد كي‌مرام" تشكر مي‌كنم

بازیگر "مجموعه بچه‌های نسبتا بد" گفت: "سيروس مقدم" به عنوان يك كلاس درس بازيگري، زندگي با لحظات را به من آموخت.

نيكي مظفري، بازيگر مجموعه "بچه‌هاي نسبتاً بد" با اشاره به همكاري خود با "سيروس مقدم" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، گفت: "سيروس مقدم" فردي متبحر و با احساس است كه در "بچه‌هاي نسبتاً بد" هم با ريتم تندي كه مختص به او بوده، در نهايت دقت كار خود را شروع كرده و به پايان رساندند.



وي ادامه داد: با وجود ريتم تندكاري، وي، به دقت به سكانس‌ها و حس بازيگر در كنار ديالوگ‌ها و دكوپاژ خود اهميت مي‌داد و تجربيات خود را در اختيار ما مي‌گذاشت.

مظفري، تصريح كرد: "سيروس مقدم" از شب قبل از تصويربرداري، سكانس‌ها را چك مي‌كرد و سرصحنه نيز دوباره ديالوگ‌ها را با پارتنر مورد نظر هر بازيگر تمرين مي‌كرد تا همه چيز سر جاي خود باشد.

اين بازيگر با اشاره به تجربه موفق خود با اين كارگردان پيشكسوت كشورمان، افزود: "سيروس مقدم" كلاسي بزرگ براي يادگيري و كسب تجربه در دنياي بازيگري است و او به ياد داد كه با لحظات زندگي كنم، نه اينكه فقط بازي خود را شروع و خاتمه دهم.

مظفري، در باره احساس و همكاري خود با تيم بازيگران اظهار داشت: سريال‌هاي "سيروس مقدم" هميشه ديده مي‌شود و بسيار خوشحالم كه افتخار همكاري با اوي را داشتم و از همه بازيگران به دليل روابط صميمي و همكاري‌شان با يكديگر تشكر مي‌كنم.

وي، با اشاره به نقش مکمل خود  در "بچه‌هاي نسبتاً بد" تصريح كرد: خوشبختانه "ميلاد كي‌مرام" در نهايت اخلاق و تجربه با من همكاري داشت و در زمان تمرين ديالوگ‌ها نيز گاهي با همفكري به جملاتي مي‌رسيديم كه با مشورت كردن با "سيروس مقدم" و نويسنده "پيمان عباسي" در صورت لزوم آن‌ها را به كار مي‌برديم.

مظفري، با اشاره به متن قوي و ديالوگ‌ها، ابراز داشت: متن قوي و قلم "پيمان عباسي" بسيار كمك كرد تا بتوانم با بازي در كنار "ميلاد كي‌مرام" اهداف يك زوج را در شرايط متفاوت به تصوير بكشيم.

وي، با اشاره به اولين حضورش در پروژه‌اي ابراز كرد: به هر صورت با وجود اعتماد به نفسي كه داشتم با كمي نگراني جلوي دوربين "فرشاد گل‌سفيدي" رفتم و خوشبختانه با وجود "ميلاد كي‌مرام" و شخص كارگردان توانستم بدون استرس كار خود را پيش ببرم و بسيار خرسندم كه با استقبال گرم مردم مواجه شوم.



مظفري، با اشاره به تدوين "بچه‌هاي نسبتاً بد" خاطرنشان كرد: "سيامك مهماندوست" با تمام خلاقيت و هنر توانست به خوبي حس لحظه‌ها و درك درست بازي بازيگران را با تدوين و موسيقي به مخاطب خود انتقال دهد، حتي با رنگ‌آميزي و انتخاب گاه موسيقي مورد‌نظر يك سكانس مي‌توان حس مردم نسبت به كار را تكميل كرد.

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
-
ali
۱۰:۴۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
:)
Iran (Islamic Republic of)
هدیه
۲۱:۳۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
سلام
به زودی سریالی به اسم سرزمین کهن میزاره که توی اون مهسا هامشی ایفای نقش کردن مصاحبه ای داشته باشین در این زمینه وسارا ونیکا فرقانی اصل به ایران بر میگردن برای بازی در پایتخت 3
آخرین اخبار