حضور کبکانیان در آخرین اردوی کاراته بانوان

هفته پایانی اردوهای کاراته بانوان با هدف تمرینات چابکی، رفع نقاط ضعف و معایب ملی پوشان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آخرین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته بانوان پیش از اعزام به رقابت های آسیایی امارات، در شرایطی برگزار می شود که قرار است طی روزهای باقی مانده ورزشکاران به مرور فن ها، رفع نقاط ضعف و معایب و نیز به تمرینات چابکی بپردازند.
 
پیش از این گفته شده بود وی برای آمادگی بیشتر ملی پوشان سوپر لیگ را برگزار می کنیم تا بچه ها با آمادگی  هر چه بیشتر راهی مسابقات آسیایی شوند. اما این اتفاق نیفتاد و ملی پوشان همچنان در اردوهای خود به تمرینات پایانی می پردازند.
 
بر طبق این گزارش، اعضای تیم ملی رده های سنی نوجوانان و جوانان کشور از دوشنبه وارد اردوها شدند و خود را به مربی مربوطه معرفی کردند.
 
اما اعضای تیم ملی بزرگسالان از شب گذشته این پنج آذر وارد اردوها شدند و از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند و آخرین اردوی تیم ملی بانوان را برای حضوری پر رنگ در مسابقات آسیایی امارات پشت سر می گذارند.
 
اعضای تیم ملی بزرگسالان با تجربه ایی بیشتر پا به این میدان می گذارند چرا که در سال های گذشته نیز میادین آسیایی را تجربه کرده اند و کم و بیش  دست پر به کشور بازگشته بودند.
 
حمیده عباسعلی و نسرین دوستی سال گذشته در رقابت های آسیایی ازبکستان، طلایی های کشورمان بودند  و با درخششی ویژه ، نام ایران را در بخش کومیته، توان بخصوص در وزن  68+ کیلو گرم بر سر زبان کشورهای صاحب نام و مدعی انداختند.
 
این دوره اما با این ورزشکار به همراه سایر کاراته کاهای اوزان دیگر با تجربه ای زیادتر و میدان دیده تر روبروی حریفان صف آرایی می کنند.
 
نتایج خوبی که طی مسابقات اخیر در کشورهای مختلف بدست آمده هم توقع خود ورزشکاران و مربیان و مسئولان را بالاتر برده و هم جامعه کاراته را به افقی روشن امیدوار ساخته.
 
بنابراین مسابقات آسیایی امارات از اهمیت ویژه ای برای کاراته کشورمان برخوردار است.

شایان ذکر است، مسابقات قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از 12 آذر به مدت چهار روز در دوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: هفته ، پایانی ، کاراته ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار