راه‌حلي خوشمزه براي "لک هاي صورت"

جوش و لک صورت به شکل هاي گوناگون بروز مي‌کند که دانشمندان در جديدترين مطالعات خود علت اصلي بروز اين لک ها را در صورت کشف کرده‌اند و راه‌حل هاي درماني را نيز براي آنها بررسي کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ مواد آرايشي، دست کاري کردن جوشها، هواي آلوده و رژيم غذايي نادرست از اصلي ترين عوامل بروز "جوش" و لک در صورت به شمار مي‌آيد که خوشمزه‌ترين داروها براي برطرف کردن آنها توت‌فرنگي، نارنگي و ميوه‌هاي داراي ويتامين ‌C است.
 
گفتني است، پرتقال از ميوه‌هايي است که به دليل اسيد بالايي که دارد مي‌تواند عفونت ها را در بدن از بين ببرد و به عنوان يک "کپسول آنتي بيوتيک" عفونت ها، جوش و لکه‌هاي پوستي را نابود کند.

بررسي ها نشان مي‌دهند، حتي ماساژ پوست با ميوه‌ها و پوست ميوه‌هايي که حاوي "ويتامين ‌C "بالايي هستند باعث مي‌شوند اين دردها تسکين يابند.

نتايج مطالعات نشان مي‌دهند، دانشمندان با انجام آزمايش روي تعداد زيادي از افرادي که از بيماريهاي پوستي رنج مي‌بردند دريافتند خواب کافي و خوردن ميوه‌هايي نظير پرتقال قبل از خواب باعث مي‌شود تا بعد از خواب پوست از "شفافيت "کافي برخوردار باشد و از لکه‌ها و جوشها به ميزان زيادي کاسته شده باشد.

صفحه گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران در گوگل پلاس را دنبال کنید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.