نوباوه در در اولین نشست رسانه‌ای قرارگاه شهید رهبر:

بسیجِ رسانه‌ساز، کاری برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است

رئیس قرارگاه رسانه‌ای خبرنگار شهید غلامرضا رهبر گفت: بسیج رسانه ساز و کاری است برای مقابله با جنگ نرم که باید تدابیر ویژه‌ای برای آن اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران بیژن نوباوه رئیس قرارگاه رسانه‌ای خبرنگار شهید غلامرضا رهبر در اولین نشست رسانه‌ای این قرارگاه، با اشاره به اینکه دو عنصر بسیج و رسانه ظرفیت‌های بسیاری را دارند، گفت: زیباترین شغل شغل خبرنگاری است، اما زیباتر آن است که این شغل با بسیج گره بخورد.
 
وی افزود: اگر بسیج نبود به طور حتم ایرانی هم وجود نداشت، لذا باید به دنبال شکل‌دهی بسیج در اقشار مختلف به صورت منسجم باشیم.
 
نوباوه با بیان اینکه در حال حاضر وظیفه ما به دلیل هجمه دشمن خطرناک است، تصریح کرد: در حال حاضر متاسفانه پخش برنامه‌های ما از دو ماهواره قطع شده و ما تنها از طریق ماهواره عرب‌ست قادر به پخش برنامه‌های خود هستیم که اگر خدشه‌ای نیز به این ماهواره ایجاد شود، نه تنها پوشش برنامه‌های ما در خارج بلکه در داخل نیز با مشکل روبرو می‌شود لذا باید تدابیر ویژه‌ای را اتخاذ کنیم.
 
رئیس قرارگاه رسانه‌ای خبرنگار شهید غلامرضا رهبر، تاکید کرد: به طور حتم اگر هجمه دشمنان ما نبود نیازی به تشکیل بسیج احساس نمی‌شد، لذا امیدواریم در عرصه جنگ نرم نیز بتوانیم پیروز و موفق شویم.
 
نوباوه اظهار داشت: بسیج رسانه‌ساز و کاری است برای مقابله با جنگ نرم که باید تدابیر ویژه‌ای برای آن اتخاذ شود.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تشکر از برنامه‌های باشگاه خبرنگاران، تاکید کرد: ما شاهدیم که این رسانه توانسته است با اتکا به نیروهای جوان در شرایط فعلی به صورت حرفه‌ای کارهای متفاوتی را انجام دهد.
 
رئیس قرارگاه رسانه‌ای خبرنگار شهید غلامرضا رهبر، تاکید کرد: برای مقابله با جنگ نرم و نجات جوانان ما از تهاجم فرهنگی، حمایت و پشتیبانی از تفکر معنوی در حال حاضر واجب است و ما می‌توانیم از ظرفیت موجود بسیج در این زمینه استفاده کنیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما طی 34 سال توانسته‌ایم در قالب بسیج به پیروزی‌های بسیاری دست پیدا کنیم که امیدواریم در حال حاضر ظرفیت بسیج رسانه نیز در این مسیر امکانپذیر باشد و بتوانیم به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار