منصوریان: نگاه هیجانی و احساسی به قرعه‌کشی ندارم

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: من به هیچ وجه به قرعه‌کشی 2014 برزیل نگاه احساسی و هیجانی نخواهم داشت و امیدوارم ایران از گروه خود صعود کند.

علیرضا منصوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نباید به قرعه کشی جام جهانی 2014 برزیل از دید هیجانی و احساسی نگاه کنیم . اینکه ما با آرژانتین روبه رو شویم تا تجربه بازی مقابل بازیکنان بزرگ مثل مسی را به دست آوریم یا اینکه به مصاف اسپانیا برویم چون بازیکنان بزرگی مثل ژاوی و اینیستا در آن حضور دارند زیرا ما اکنون باید به فکر این باشیم که از گروه خود صعود کنیم.

وی افزود: ما در سه دوره حضور گذشته خود در جام جهانی نیز بیشتر از مرحله گروهی نتوانستیم پیشرفت کنیم و اکنون باید به فکر صعود از این مرحله باشیم.

به اعتقاد من هم گروهی با سوئیس، الجزایر و یونان که از نظر فیزیکی شبیه ما هستند برای ما بهتر خواهد بود اما هم گروهی با اسپانیا ، مکزیک و هلند یا برزیل مکزیک و هلند بدترین قرعه ای است که می ‌تواند نصیب ما شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به مسئولین پیشنهاد می کنم که اگر با اسپانیا همگروه شدیم یک بازی دوستانه با پرتغال داشته باشیم و اگر با آلمان همگروه شدیم یک بازی با هلند برگزار نماییم تا بتوانیم توان تقابل با این حریفان را داشته باشیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: یونان ، مکزیک ، هلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار