عزیزی: توقع از صعود ایران به مرحله بعد جام جهانی معقولانه نیست

پیکسوت فوتبال درخصوص ارزیابی‌اش از قرعه تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل گفت: به نظر قرعه ساده و راحتی نصیب تیم ملی فوتبال ایران نشده است.

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تیم‌های مهم گروه ایران از جمله آرژانتین، نیجریه و بوسنی هرزگوین جزو تیم‌های خوب دنیا هستند بر این اساس تیم ملی فوتبال ایران در گروه سختی قرار گرفته است و صعودش به مرحله بعد تا حدودی امکانپذیر نیست.
 
عزیزی در ادامه اظهار داشت: توقع از ملی‌پوشان برای حضور در مرحله بعد جام جهانی غیر معقولانه است چرا که تیم‌های ملی آرژانتین و نیجریه جزو تیم‌های قدرتمند جهان هستند و امتیاز گرفتن از تیم‌ها سخت و مشکل است.

وی درباره برگزاری بازی تدارکاتی برای حضور مقتدرانه در جام جهانی 2014 برزیل گفت: 20 نظر تیم ملی با تیم‌های غنا و کامرون باید بازی تدارکاتی برگزار کند تا آماده سازی با تیم ملی نیجریه شود. تیم ملی ایران شناخت چندانی از تیم‌های آفریقایی ندارد بر این اساس بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های آفریقا می‌تواند محک خوبی برای تیم ملی ایران باشد.
 
عزیزی تصریح کرد: تیم‌های ملی کرواسی، یوگسلاوی و صربستان هم نحوه بازیشان نزدیک به تیم ملی بوسنی و هرزگوین است. بازی تدارکاتی با تیم‌های آمریکای جنوبی هم باید جزو برنامه‌های تیم ملی باشد تا حداقل بازی آبرومندی مقابل آرژانتین داشته باشد.
 
وی درباره احتمال بازی تدارکاتی با تیم ملی آمریکا گفت: بازی تدارکاتی با تیم ملی آمریکا به درد تیم ملی نمی‌خورد چرا که سبک بازی تیم ملی آمریکا نزدیک به تیم‌های هم گروه ایران نیست.
 
وی درباره گفتارهای کی روش مبنی بر بر توهم دانستن صعود ایران به مرحله بعد گفت: کی روش حرف‌هایش در مورد فوتبال ایران همواره درست و منطقی بوده این بار هم کی روش حرف درستی زده است و به هر حال سر مربی تیم ملی هم  می‌داند که ایران در گروه سخت افتاده و صعودش به مرحله بعد غیر ممکن است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: گروهی که کره جنوبی در آن قرار دارد آسان است و خیلی از اهالی فوتبال دوست داشتند که تیم ملی ایران در گروه H قرار بگیرد که متاسفانه این امر محقق نشد.
 
گفتنی است؛ تیم ملی فوتبال ایران در گروه رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل مهم گروه با تیم ملی آرژانتین، نیجریه و بوسنی هرزگوین شد. باید دید تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند شگفتی‌ساز این دوره از رفابت‌ها لقب بگیرد و به مرحله بعد جام جهانی راه یابد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عزیزی ، جام جهانی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار