دبیر علمی نشست تخصصی برند ملی:

نشست تخصصی برند ملی، بابی برای هم‌افزایی فکری در راستای برندینگ کشوری است

دبیر علمی نشست تخصصی برند ملی گفت: نشست تخصصی "برند ملی"باب هم‌افزایی فکری میان نخبگان کشور در راستای برندینگ کشوری را می‌گشاید.

"رها خرازی آذر"دبیر علمی نشست تخصصی "برند ملی" با اعلام این موضوع و در بیان اهمیت برگزاری این نشست علمی – تخصصی به خبرنگار  سیاسی باشگاه خبرنگاران گفت: کشورهایی که خواهان روند رشد، پیشرفت و توسعه پویا و در عین حال پایا هستند، برندینگ کشوری و ملی خود را در راس برنامه‌های ارتباطات استراتژیک خود قرار داده‌اند.  

خرازی آذر خاطرنشان کرد که مفهوم برند یا آوازه کشوری، مفهومی است پیچیده شده در ارزش‌های خاصی که هویت یک کشور در تمایز با هویت سایر کشورها از آن برخوردار است.

این عضو شورای سیاستگذاری نشست تخصصی "برند ملی" خاطرنشان کرد: چشم‌انداز برند ملي، جایگاه برندینگ کشوری در روابط بین‌الملل، تاثیر و تاثرات متعامل برند ملي و برنامه‌های توسعه کشور، تاثير و نقش رسانه‌ها در برندینگ برند ملي، SWOT برند ملی کشور و سیر تاریخی و پيشينه برند ملي در ايران تعدادی از مباحث عمده این نشست تخصصی را شامل می‌شوند که متخصصان آنها را طرح موضوع خواهند کرد تا ابعاد و زوایای آن، مورد بحث و چالش ذهنی قرار گیرد و از این رهگذر، باب هم‌افزایی فکری در میان نخبگان فکری و اجرایی در راستای برند ملی و کشوری گشوده شود.

گفتنی است: اولین نشست تخصصی برند ملی روز سه شنبه نوزدهم آذرماه 1392 ، بین ساعات 13 تا 17 ، در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار