گزارش دفاعي امنيتي/

از پهلوگيري ناوگروه ارتش در هندوستان تا تحويل زيردريايي نيمه سنگين به نيروي دريايي

مهمترين عناوين خبري حوزه دفاعي امنيتي در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري حوزه دفاعي امنيتي را در گزارش زير بخوانيد.

سرلشکر جعفری: دشمن پیام توانمندی نظامی ایران را در جنگ 33 روزه دریافت کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ممکن است بمب‌های آمریکا به زیرساخت‌های ما خسارت وارد کند، اما توان موشکی و استراتژیکی سپاه چشم‌گیر است و آمریکا حتی به خیال خودش اگر بتواند بمباران کند، نهایتاً می‌تواند 20 درصد توان موشکی سپاه را از بین ببرد.

آزادی گروگان‌ها و هلاکت تعدادی از اشرار در جنوب شرق کشور توسط سپاه

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از هلاکت تعدادی از اشرار در جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار دهقان: زیردریایی نیمه سنگین تحویل نیروی دریایی خواهد شد

وزیر دفاع و پشتیبانی با اشاره به اینکه طراحی زیردریایی نیمه سنگین انجام شده و ساخت بدنه آن به پایان رسیده گفت: با انجام مراحل آزمایشی و تجهیزاتی این زیردریایی انشاء الله تحویل نیروی دریایی خواهد شد.

بهره‌برداری از جدیدترین طرح‌های فنی و عملیاتی پدافند هوایی در شرق کشور

جدیدترین طرح‌های فنی و عملیاتی پدافند هوایی در شرق کشور، امروز با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه: توافق هسته‌ای اثبات ماهیت صلح طلبانه ایران

معاون سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: توافق هسته‌ای ایران، اثبات ماهیت صلح طلبانه و صادقانه جمهوری اسلامی ایران به مردم دنیا و خنثی کننده تبلیغات دروغین دشمن بود.

سردار دهقان: دیپلماسی بر پایه عقلانیت و منطق به نتیجه می‌رسد نه با توسل به زور

وزیر دفاع کشورمان گفت: امنیت پایدار در منطقه در سایه حسن همجواری، تعامل سازنده و همکاری‌های مشترک متکی بر اعتماد و به دور از سوءظن قابل حصول است.

طارق عزیز چه زمان زنده بودن خلبان "لشگری" را به صلیب سرخ اطلاع داد؟

رئیس صلیب سرخ بلافاصله اجازه دیدار مرا مکتوب می‌کند و از طارق عزیز می‌‌خواهد که آن را امضا کند. 24 ساعت از این ماجرا نگذشته بود که ناگهان سرهنگ ثابت با عده‌ای از جمله مسئول جدید من از استخبارات ملقب به «ابوفرح» وارد اتاق شدند و از من خواستند وسایلم را جمع کنم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عازم جاکارتا شد

فرمانده نیروی دریایی ارتش در صدر یک هیات نظامی بلندپایه به منظور شرکت در نشست بین‌المللی «امنیت دریایی» صبح امروز تهران را به مقصد جاکارتا ترک کرد.

حسنی آهنگر: تمدن نوین اسلامی با اقتدار و مرجعيت علمي به دست‌ مي‌آيد

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به شهادت 6 تن از دانشجویان این دانشگاه در سال گذشته گفت: به اعتقاد مقام معظم رهبری تمدن نوین اسلامی براساس اقتدار و مرجعیت علمی به دست می آید که البته وظیفه خاص دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) در این باره بنیادگذاردن نهاد مستقل علمی و متفاوت با علوم غربی است که به پاسداری از انقلاب اسلامی بپردازند.

ناوگروه اعزامی ارتش در هندوستان پهلو گرفت

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش از پهلوگیری ناوگروه بیست و هشتم این نیرو در بندر بمبئی کشور هندوستان خبر داد.


سردار عبداللهی: پروژه صدر در صدر پروژه‌هاست

فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) نيز با شاره به پروژه صدر، اظهار داشت: پروژه صدر، در صدر پروژه‌ها و پروژه‌اي بي‌نظير از نظر مهندسي، طراحي و اجرا در كشور بوده است و اجراي چنين پروژه عظيمي در اين مدت كوتاه جز با عنايت خداوند متعال و همت دست‌اندركاران اجراي اين پروژه امكان‌پذير نبود.

امیر اسماعیلی از یگان‌های پدافند هوایی شیراز بازدید کرد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با سفر به منطقه پدافند هوایی شیراز، با سرکشی به یگان‌های پدافند هوایی این منطقه از میزان آمادگی عملیاتی این یگان‌ها اطلاع حاصل کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار