سردار عبداللهی:

پروژه صدر در صدر پروژه‌هاست

فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) نيز با شاره به پروژه صدر، اظهار داشت: پروژه صدر، در صدر پروژه‌ها و پروژه‌اي بي‌نظير از نظر مهندسي، طراحي و اجرا در كشور بوده است و اجراي چنين پروژه عظيمي در اين مدت كوتاه جز با عنايت خداوند متعال و همت دست‌اندركاران اجراي اين پروژه امكان‌پذير نبود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از سپاه نیوز "محمد باقر قاليباف"در مراسمی كه به ميزباني قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص)  با حضور تني چند از مسئولان قرارگاه و شهرداري تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز كار و تلاش و فعاليت براي مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي بدون شك از مصاديق مجاهدت براي دين خداست و ما امروز براي حفظ عزت خود نيازمند كار و تلاش هستيم.
 
شهردار تهران خطاب به كاركنان قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص)، ادامه داد: نگاه قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) به پروژه‌ها نگاه مادي نيست‎؛ نگاه قرارگاه نگاه كار به معناي حيات بشريت و خدمت به مردم است؛ لذا در دوران دفاع مقدس و در عرصه جهاد‏، خداوند خريدار مجاهدت‌هاي رزمندگان و شهيدان بود و امروز در عرصه كار و تلاش براي سازندگي كشور نيز خداوند خريدار مجاهدت‌هاي شماست‎ و اين مجاهدت‌ها با پاداش‌ها و معيارهاي مادي نبايد سنجيده شوند.
 
قاليباف افزود: در باورهاي ديني ما گره‌گشايي از مشكلات مردم توفيقي است كه خداوند به كساني عطا مي‌كند كه با دلي فراخ و با دستي باز از تمام قدرت و امكانات تحت اختيار خود براي گره‌گشايي از مشكلات مردم استفاده مي‌كنند و در شرايط كنوني مجاهدان واقعي كساني هستند كه به مردم و نظام اسلامي خدمت مي‌كنند و براي باز كردن گره از مشكلات مردم چاره‌انديشي مي‌كنند.
 
فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) نيز با شاره به پروژه صدر، اظهار داشت: پروژه صدر، در صدر پروژه‌ها و پروژه‌اي بي‌نظير از نظر مهندسي، طراحي و اجرا در كشور بوده است و اجراي چنين پروژه عظيمي در اين مدت كوتاه جز با عنايت خداوند متعال و همت دست‌اندركاران اجراي اين پروژه امكان‌پذير نبود.
 
سردار سرتیپ دوم پاسدار "عبادالله عبداللهي" تأكيد كرد: انجام پروژه بزرگراه طبقاتي شهيد صدر در شرايط عادي شش سال زمان لازم داشت ولي رزمندگان جبهه سازندگي آن را در حدود دو سال به انجام رساندند و اگر همت و اراده قوي داشته باشيم و بر خدا توكل كنيم همواره انجام چنين كارهايي در كشور با سرعت و كيفيت برتر و نيز با زمان اجراي كم‌تر امكان‌پذير است.
 
مسئول نمايندگي ولي فقيه در قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) نيز ضمن تقدير و تشكر از همه دست‌اندركاران پروژه بزرگراه طبقاتي شهيد صدر، اظهار داشت: خداي متعال را شاكريم افتخار انجام اين خدمت بزرگ براي رزمندگان مكتب اهل بيت عليهم‌السلام ثبت شد و توانستيم اين خدمت را به جامعه اسلامي تقديم كنيم و تبسمي بر لبان ولي فقيه بنشانيم.
 
"حجت‌الاسلام و المسلمين دهقاني" با بیان اینکه سرعت بالا و كيفيت عالي همراه با نهايت صرفه اقتصادي را از شاخص‌هاي مهم اجراي پروژه پل طبقاتي شهيد صدر است، بیان داشت: اين دستاوردي بود كه با مديريت صحيح و عالمانه دست‌اندركاران اجراي اين پروژه عظيم حاصل شده است.
 
وي تأكيد كرد: دشمنان انقلاب اسلامي ايران طرح‌ها و توطئه‌هاي بي‌شماري براي مقابله با نظام مقدس جمهوري اسلامي پايه‌ريزي كرده‌اند اما تفكر امام و تدابير مقام معظم رهبري(مدظله‌العالي) همه اين طرح‌ها و توطئه‌ها را نقش بر آب كرده است و ما به بركت انقلاب اسلامي و با تلاش‌هاي جهادگونه خود بايد قدم‌هايي را برداريم كه دشمنان انقلاب را در هرزمينه به ويژه در عرصه سازندگي مأيوس و نااميد كنيم.
 
گفتنی است؛ پروژه بزرگراه طبقاتي شهید صدر كه اخيراَ طي مراسمي با حضور تني چند از مسئولان کشوري و لشگري افتتاح شد‏، به عنوان نخستين پل تك‌پايه طبقاتي كشور به صورت طرح سازگار با محيط شهري است که براي اجراي آن 11 کيلومتر پل‌سازي از حد فاصل تقاطع بزرگراه‌هاي مدرس– صدر در شمال غرب تا تقاطع بزرگراه‌هاي بابايي– امام علي(ع) در شمال شرق تهران در مدت 26 ماه توسط گروه تخصصي شهيد رجايي وابسته به قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) انجام شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار ، سپاه ، پل ، صدر ، شهرداری ، تهران ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار