قم/

صبا رکورددار باخت‌های لیگ سیزدهم شد

تیم فوتبال صبای قم با شکست برابر فولاد خوزستان رکورددار تعداد باخت در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، روز دوم از دیدارهای هفته هجدهم مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس جمعه شب پیگیری شد و طی آن صبای قم در دیداری خارج از خانه برابر میزبان قدرتمند خود فولاد خوزستان یک باخت دیگر را تجربه کرد.

این دیدار بدون حضور تماشاگران فوتبال‌دوست اهوازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر تختی اهواز انجام شد و طی آن فوتبالیست‌های صبای قم در حالی که استرس و اضطراب زیادی از موقعیت خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشتند، با انجام بازی کاملاً معمولی برابر تیم فولاد خوزستان به یک شکست دیگر در لیگ سیزدهم رضایت دادند.

مسابقه دو تیم در طول 90 دقیقه رقابت بیشتری با برتری فولادی‌ها دنبال شد و جریان بازی به شکلی پیش رفت که سوشا مکانی دروازه تیم فولاد خوزستان روزی آرام را پشت سر گذاشت و بدون اینکه دروازه تیمش آنچنان که باید و شاید تهدید شود ناظر بر بازی بود.

محرومیت یک بازیکن اصلی صبا از دیدار با فولاد خوزستان

صبای قم در این دیدار که نیمه اول آن با گل بختیاری رحمانی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم فوتبال فولاد خوزستان به پایان رسید و میزبان موقعیت‌های گلزنی بیشتری داشت، تلاش کرد که هفت هفته بدون پیروزی را به باد فراموشی بسپارد اما با توجه به باخت دو بر صفر در میهمانی فولاد خوزستان، گویا باید این مهم را در دیدار هفته نوزدهم با استقلال تهران جستجو کند.

صبا در این بازی ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شد و همچون چندین بازی گذشته باز هم در وقت‌های تلف شده گل خورد تا از این نظر تنها تیمی باشد که در وقت‌های تلف شده بازی‌های 18 هفته گذشته لیگ برتر بیشترین گل را در زمان‌های اضافی بازی خورده است.

صبا با 10 شکست بیشتر از تمام تیم‌های لیگ برتری باخته

در هفته‌ای که تیم فوتبال راه آهن سورینت در بازی خارج از خانه خود توانست تیم ملوان بندر انزلی را شکست دهد، مس کرمان نیز در ادامه نتایج بسیار ضعیف خود مقابل تیم پرسپولیس تهران با شش گل شکست خورد و فجر سپاسی نیز باید با استقلال تهران بازی کند، با این اوصاف جدول رده‌بندی دستخوش تغییراتی شد و البته تکلیف سقوط‌کننده‌ها بیشتر مشخص شد در حالی که حالا صبا نیز بین فانوس به دست‌های دارای شانس سقوط است.

در انتهای جدول رده‌بندی، تیم‌های فوتبال مس کرمان با 13 امتیاز در مکان آخر و شانزدهم ایستاده است، فجر شهید سپاسی شیراز با 13 امتیاز و یک بازی کمتر پانزدهم است، ذوب آهن اصفهان با 15 امتیاز در مکان چهاردهم جای دارد و صبای قم که تا قبل از هفته هجدهم در رده دوازدهم حضور داشت حالا با توجه به باخت خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان 16 امتیازی و سیزدهم است.

صبای قم با شکست مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان یک رکورد را نیز در لیگ سیزدهم بر جای گذاشت و با رساندن تعداد باخت‌های خود به عدد 10 هم اکنون از این نظر رکورددار است و باید امیدهای خود برای بقا در لیگ برتر را در 12 هفته باقی مانده از لیگ سیزدهم جستجو کند./س


 

برچسب ها: قم ، صبا ، رکوردار ، باخت ، لیگ ، سیزدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.