اصفهان؛

تماشای رایگان دیدار ذوب‌آهن-ماشین‌سازی در فولادشهر

تماشای دیدار روز جمعه 28 آبان ماه دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه فولاد شهر برای هواداران رایگان اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌رغم این که پیش از این اعلام شده بود که با توجه به انجام برخی بازسازی‌ها بر روی چمن فولادشهر، دیدار حذفی دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه نقش جهان انجام خواهد شد، با تصمیم مدیرعامل این باشگاه دیدار دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه خانگی فولاد‌شهر برگزار خواهد شد.

ورزشگاه فولادشهر به عنوان ورزشگاه متعلق به باشگاه ذوب آهن  که در سالیان متمادی گذشته میزبان همیشگی تیم های فوتبال ذوب آهن و فولاد مبارکه سپاهان بوده است وعناوین و افتخارات بسیاری را برای دو تیم اصفهانی رقم زده است، با کوچ سپاهانی‌ها به ورزشگاه نقش جهان، تنها پذیرای تیم فوتبال ذوب‌آهن خواهد بود.

دیدار دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و ماشین‌سازی تبریز در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (جام آزادسازی خرمشهر) ساعت 16:30 جمعه 28 آبان ماه در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

تماشای دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و ماشین‌سازی تبریز در جام حذفی از سوی روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن برای هواداران رایگان اعلام شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.