قم/ لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

جوانان صبا در بازی انتقامی از خورشید میزبانی می‌کنند

تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری حساس از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور با چاشنی انتقام در خانه خود از تیم خورشید قروه کردستان پذیرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، تیم فوتبال جوانان صبای قم در دومین هفته از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور در حالی باید با تیم خورشید قروه کردستان دیدار ‌کند که این بازی به میزبانی شاگردان مهدی گائینی در قم برگزار می‌شود.

بعد از برگزاری بازی‌های هفته اول از دور برگشت مرحله گروهی فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور که با تساوی ارزشمند صبا در همدان برابر تیم پاس همدان بود، این تیم دومین بازی نیم فصل دوم را در خانه خود انجام می‌دهد.

برنامه مسابقات هفته دوم لیگ دسته اول جوانان در گروه دوم مرحله مقدماتی در حالی از سوی سازمان لیگ آزادگان اعلام شد که طبق این برنامه تیم فوتبال جوانان صبای قم در دیداری داخل خانه میزبان و پذیرای تیم خورشید کردستان خواهد بود.

فاصله بین بازی صبای قم با پاس همدان و دیدار صبای قم با خورشید قروه کردستان چیزی حدود دو هفته است و نماینده فوتبال قم بعد از بازی اول خود را روز جمعه بیست و نهم آذر ماه در همدان برابر پاس انجام داد، چهاردهم دی ماه در قم برابر حریف کردستانی صف آرایی می‌کند. تیم فوتبال جوانان صبای قم در گروه دوم مرحله مقدماتی در کنار هشت تیم مدعی دیگر در حالی برای کسب مجوز صعود به مرحله بعد رقابت می‌کند که گام نخست از دور برگشت را با تساوی 2 بر 2 در میهمانی تیم پاس همدان برداشت و در هفته دوم از دور برگشت این بازی‌ها در خانه برابر خورشید قروه قرار می‌گیرد.

فوتبالیست‌های آینده‌دار تیم جوانان صبای قم در دومین گام از نیم فصل دوم مسابقات این فصل در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم و در حضور تماشاگران فوتبال‌دوست قمی در حالی برابر نماینده کردستان قرار می‌گیرند که سراسر انگیزه‌اند تا هم سه امتیاز این دیدار را کسب کنند و هم اینکه انتقام شکست یک بر صفر در بازی نیم فصل اول را از حریف بگیرند.

تساوی در مسابقه هفته اول از دور برگشت رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور برای جوانان صبای قم در حالی رقم خورد که جمع امتیازات این تیم به 13 رسید و حالا صبا بعد از پاس همدان و نفت امیدیه در مکان سوم گروه دوم جای دارد.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم امسال نخستین حضور در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور را تجربه می‌کنند زیرا با کسب مقام قهرمانی از لیگ دسته دوم به این رقابت‌ها صعود کرده‌اند و سعی دارند یک تیم قوی بوده و به دسته بالاتر راه پیدا کنند.

علاوه بر تیم جوانان صبای قم، هشت تیم دیگر نیز در کنار این تیم در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور حاضر هستند و بازی‌های خود را در مرحله گروهی به منظور راهیابی به لیگ برتر به شکل دوره‌ای برگزار می‌کنند.

در این گروه تیم‌های صبای قم، پاس همدان، منتظران بندر امام، نفت امیدیه، خورشید قروه، پتروشیمی ماه‌شهر، آب منطقه‌ای کرمانشاه، ولایت اهواز و پارس خلیج خودرو برای صعود به مرحله نهایی با یکدیگر مسابقه می‌دهند./س

برچسب ها: قم ، جوانان ، صبا ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.