اصفهان؛

دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و گسترش فولاد به دنبال کسب سه امتیاز

شاگردان مجتبی حسینی و فراز کمالوند در دو تیم ذوب‌آهن و گسترش فولاد نبرد سختی را در نصف‌جهان بر سر سه امتیاز خواهند داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال روزهای پنج‌شنبه و جمعه با برگزاری دیدارهایی در شهرهای مختلف پیگیری می‌شود که در یکی از این مسابقات تیم ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم گسترش فولاد تبریز است.

تیم ذوب‌آهن در آغاز رقابت‌های لیگ پس از تعطیلات بلند مدت، به دیدار تیم صنعت نفت‌آبادان رفت و با برتری مقابل این تیم، با صعود چند پله‌ای در جدول رده‌بندی داشت و برای نخستین‌بار در طول لیگ شانزدهم، بالاتر از تیم همشهری ایستاد.

شاگردان مجتبی حسینی در دیدار خانگی با گسترش فولاد به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستند تا موقعیت خود را بهبود بخشیده و به جمع مدعیان وارد شود.

ذوبی‌ها در طول دو فصل گذشته، هر چه به هفته‌های پایانی نیم فصل نزدیک می‌شدند، روند صعودی پیدا کرده و از جمع تیم‌های میانه‌نشین جدا می‌شدند.

در آن سوی میدان، تیم گسترش فولاد تبریز در این فصل نتوانسته نتایج قابل‌قبولی تا بدین‌جای مسابقات کسب کند و با ده امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است و برای فرار از منطقه صعود نیازمند امتیاز گرفتن در دیدارهای آینده است و از این‌رو هر دو تیم نیازمند کسب امتیاز در این مسابقه هستند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.