اصفهان؛

بنگستون دو جلسه از همراهی ذوب‌آهن محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال جری بنگستون مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن را جریمه و محروم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال موفق شد با نتیجه‌ای خوب و با حساب 3 بر صفر حریف خود نفت آبادان را شکست دهد اما برخورد مهاجم هندوراسی این تیم با بازیکنان حریف سبب شد تا پس از این برد شیرین از ذوب‌آهن در جلسه این هفته کمیته انضباطی نام برده شود.

به این ترتیب با برگزاری جلسه کمیته انضباطی ویژه این دیدار به دلیل اتفاقات در جریان بازی صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان از سری مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر که 5 آذر 95 برگزار شده بود، تیم میزبان (صنعت نفت آبادان) به دلیل فحاشی تماشاگرانش به داور مسابقه مطابق بند 3 ماده 79 آیین‌نامه انضباطی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی با توجه به سابقه قبلی که طی هفته 4 لیگ برتر وجود دارد محکوم شده است.

همچنین جری دیکاردو – بازیکن تیم ذوب‌آهن اصفهان به دلیل برخورد فیزیکی با بازیکن تیم حریف در زمان تعویض بنا بر ماده 65 آیین‌نامه انضباطی به دو جلسه محرومیت و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده است .

با توجه به اینکه این آراء به صورت قطعی صادر شده است جری بنگستون نمی‌تواند تیم ذوب‌آهن را در 2 دیدار آتی همراهی کند و از حضور در میادین محروم خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.