اصفهان؛

از هواداران تشکر می‌کنم که در چنین شرایطی ما را تنها نگذاشتند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: از همه هواداران تشکر می‌کنم که در چنین شرایط جوی سخت ما را تنها نگذاشتند و با تمام توان ظاهر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید مجتبی حسینی پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی به خودی خود دشوار بود و با بارش باران کار دشوارتر شد.

وی افزود: از حریف شناخت خوبی داشتیم که توانستیم در اولین موقعیت اولین گل را به ثمر برسانیم و در ادامه بازی نیز سعی کردیم بازی را کنترل و تا آخرین لحظه نظم خود را حفظ کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: از همه هواداران تشکر می‌کنم که در چنین شرایط جوی سخت ما را تنها نگذاشتند و با تمام توان ظاهر شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین از بازیکنانم نیز تشکر و قدرانی می‌کنم که در این آب و هوا بهترین عملکرد خود را نشان  دادند.

حسینی در مورد آینده تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: شرایط ما خوب است و تیم جوانی داریم و بازیکنان روند صعودی پیشرفت را در پیش گرفته‌اند؛ با همین شدت به پیش می‌رویم تا نتیجه بگیریم.

وی در مورد شرایط تیم ذوب‌آهن در دو سال گذشته بیان کرد: در دو ساله گذشته پیشرفت خوبی داشتیم و با تجربه‌ها در این چند بازی کمک کردند که توانستیم در بازی‌های خانگی پیروز شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پایان اذعان کرد: دوست دارم همه بازی‌هایی که در فولادشهر داریم را ببریم زیرا که جلوی تماشاگران خودمان بازی می‌کنیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.