اصفهان؛

سرمربی ذوب آهن بر کسب هر 3 امتیاز بازی مقابل پیکان تاکید کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: کسب هر سه امتیاز بازی فردا برابر پیکان برای ما جدی است و این موضوع را نیز به بازیکنانم گوشزد کرده ام.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجتبی حسینی  در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پیکان در هفته دوازدهم لیگ برتر افزود: پیکان تیم خیلی خوبی است و از آماده ترین تیم های لیگ برتر محسوب می شود.
وی با بیان اینکه تیم پیکان از بازی پنجم با سپاهان در لیگ برتر شکل خود را پیدا کرده است، گفت: بازیکنان این تیم خوب کار می کنند و می دانند در زمین به دنبال چه هستند.
وی افزود: به بازیکنانم گفته ام که این بازی را جدی بگیرند و نتیجه هفته گذشته را فراموش کنند.
وی گفت: پیکان یکی از آماده ترین تیم های لیگ برتر است و اگر بخواهیم بازی را ببریم باید در زمین تمرکز داشته باشیم تا موفق شویم.
حسینی اظهار کرد: سعی ما این بوده است که شناخت خوبی از پیکان داشته باشیم و این تیم در وسط زمین محکم بازی می کند و هافبک های توانمندی دارد.
حسینی گفت: همه تلاش خود را برای پیروزی انجام می دهیم تا موقعیت خود را در جدول رده بندی لیگ ارتقا دهیم.
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن همچنین با اشاره به درخشش مهدی رجب زاده بازیکن ذوب آهن گفت: بازیکنانی که پا به سن می گذارند تجربه بالایی دارند و فوتبال را فراموش نمی کنند و البته این مساله به شرایط روحی، زندگی و انگیزه آنها نیز بستگی دارد.
و ی ابراز امیدواری کرد: هر دو تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی را انجام دهند و تیمش بتواند هر سه امتیاز را کسب کند.
دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پیکان در چهارچوب رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عصر فردا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.