اصفهان/

برگزاری مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور در کاشان

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ، از برگزاری مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، مهدی نادعلی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 15 تیم در 3 گروه 5 تیمی که از هر گروه 2 تیم صعود می کند و در مجموع 6 تیم با یکدیگر به رقابت می پردازد و در نهایت 3 تیم برنده به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

وی افزود: مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که دور رفت این مسابقات از جمعه 22 آذر ماه به میزبانی این شهرستان آغاز شدو دور برگشت نیز تا 15 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

به گفته وی، این مسابقات بین تیم های هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با کات شاهرود، ثامن الحجج سبزوار، هیئت هندبال یزد و نجف آباد برگزار می شود.

مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در ادامه گفت: در دور رفت مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور که22 آذر ماه در نجف آباد برگزار شد، تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با امتیاز 32 بر 23 توانست در این مسابقات صدر نشین شود.

نادعلی افزود: در روز جمعه 29 آذر ماه سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار در سالن ورزشی رضوی کاشان با یکدیگر به رقابت می پردازد.

وی، از میزبانی تیم کات شاهرود و مصاف با تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در روز پنجشنبه 5 دی ماه خبر داد و گفت: روز جمعه 20 دی ماه نیز تیم سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان میزبان تیم هندبال یزد در آخرین روز دور رفت این دوره از مسابقات خواهد بود./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.