اصفهان؛

تیمداری باشگاه پرواز اصفهان در هندبال

باشگاه فرهنگی ورزشی پرواز اصفهان در فصل جدید در لیگ دسته اول هندبال کشور تیمداری می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیات هندبال استان اصفهان در جلسه ای که بین مسئولین هیات هندبال استان اصفهان و حسین ثابتیان و کورش غفاری مدیر و معاون تربیت بدنی هوانیروز اصفهان تصمیم بر این گرفته شد که باشگاه فرهنگی ورزشی پرواز در فصل جدید در لیگ دسته اول هندبال کشور تیمداری می کند.

سید حسن افتخاری رئیس هیات هندبال استان اصفهان اظهار داشت: هیات هندبال وجود نیروهای نظامی در ورزش را امتیازی بالا می داند و بنده به این امر اعتقاد کامل دارم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم در راه توسعه رشته هندبال کوشا باشیم.

حسین ثابتیان، مدیر تربیت بدنی هوانیروز اصفهان نیز بیان داشت: باشگاه فرهنگی ورزشی پرواز متعلق به پایگاه چهارم رزمی هوانیروز اصفهان در سال 92 بدست امیر سرتیپ خلبان نور بخش باقری تاسیس و شروع به فعالیت در رشته های مختلف کرد.

وی گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی پرواز در راستای اجرای دستورالعملهای صادره از هوانیروز و نیروی زمینی ارتش برای گسترش ورزش و بالا بردن توان جسمی و روحی کارکنان خود و همچنین فعال در رشته های مختلف ورزشی در سطح استان اصفهان و خدمت رسانی به آحاد مردم فعالیت دارد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرواز در چندین رشته ورزشی و آن هم در سطوح پایه فعالیت دارد. این باشگاه در مسابقات هندبال ساحلی نکوداشت اصفهان تیم خواهد داشت که سرمربیگری این تیم به عهده پرویز احسانی بازیکن سابق تیم هندبال ذوب آهن می باشد.




انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار