مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی"سه شنبه

مهمترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: مجوز ساخت و ساز در "باغ معنوی 22 هزار متری" ابطال شد + سند و تصاویر ، علت دلتنگی "حجاریان" برای استبداد و دیکتاتوری چیست؟! ، رادار برد بلند «آرش» وارد چرخه عملیاتی پدافند هوایی شد و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مجوز ساخت و ساز در "باغ معنوی 22 هزار متری" ابطال شد + سند و تصاویر

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/26/1847012_323.jpg

 در حالی پرونده "باغ‌ معنوی" جمشیدیه در مجلس مطرح و در دستور کار نمایندگان قرار گرفته که قوه قضائیه نیز به این پرونده ورود کرد و بر اساس حکم بدوی دیوان عدالت اداری، باید کاربری این باغ به آنچه در اسناد بالادستی و طرح تفصیلی شهر تهران یعنی فضای سبز بازگردد.

علت دلتنگی "حجاریان" برای استبداد و دیکتاتوری چیست؟!

راستی جناب آقای حجاریان! آیا شما ماجرای تحصن مجلس ششم را هنوز به خاطر دارید و یا فراموش کرده‌اید که دوستان شما در مجلس ششم چطور به خواست و اراده ملت پشت کردند و تریبون رسمی مجلس شورای اسلامی را به محلی برای بازنشر خواست و اراده ضدانقلاب و جریانات معاند خارج‌نشین تبدیل کردند؛ چطور شما در آن زمان به یاد "انحلال" مجلسی که خواست دشمنان این ملت را فریاد می‌کرد و مقابل اراده ملت ایستاده بود، نیفتادید و صرفا با فضاحت‌های دوستانتان در آن مجلس همراهی کردید ...

باید مشخص شود چه کسانی زمینه دیدار دو محکوم فتنه با هیات پارلمانی اروپایی را فراهم کردند رئیس دیوان عدالت اداری گفت: با گذشت 5 سال از حادثه سال 88 وقتی عده‌ای از غربی‌ها به ایران می‌آیند و مخفیانه ملاقاتی را انجام می‌دهند، نشان می‌دهد که آن فتنه در کجا ریشه داشته و آبشخور آن کجاست.

دشمن به دنبال دور کردن قشر تحصیل کرده از مسائل مهم اجتماعی است

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم، دور کردن قشر تحصیل کرده از مسائل مهم اجتماعی است.

متهمی که از راه اختلاس خرج خواروبار همکاران نیازمندش را تامین می‌کرد!

متهم"الف.م" گفت: مبالغی را یک ماهه و از محل هدایا تهیه و به استانداری می‌دادم و تمامی این‌ها برای همکارانی که مشکل داشتند خرج خواروبار و رفع نیازهایشان شده است.

قدرت نظامی ایران اسلامی دشمن را درموضع ضعف قرار داده است

جانشین وزیر دفاع گفت: یکی از علل احساس ضعف دشمن در مقابل ملت ایران قدرت نظامی جمهوری اسلامی است.

متهم"الف.س": من از طریق "د.س" اغفال شدم
متهم"الف.س" در دفاع از خود گفت: در سال 81 که بازنشسته شدم مشاور متهم "د.س" شدم و در این راستا وی ملکی را به من معرفی می‌کرد و من برای قیمت گذاری در آنجا حاضر می‌شدم وت مامی چک‌ها را "د.س" در وجه من می‌کشید و من تنها معاملات را انجام می‌دادم و رابطه ما تنها در همین حد بوده است.

اختصاص 150 میلیارد تومان برای توسعه بخش روستایی/ تورم روستایی از تورم شهری بالاتر است
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تورم 40 درصدی در کشور گفت: تورم مواد غذایی در روستاها 60 درصد است و همچنین برای اولین بار در سال 91 تورم روستایی از تورم شهری بالاتر رفت.

رادار برد بلند «آرش» وارد چرخه عملیاتی پدافند هوایی شد
 مراسم رونمایی و آغاز بکار رادار قدرتمند و بومی آرش با حضور امیر فرزاد اسماعیلی در یکی از سایتهای راداری کشور انجام شد.

هنوز معلوم نیست دولت لایحه هدفمندی را به مجلس تقدیم کند
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: هنوز معلوم نیست که دولت الزاما نیاز به این داشته باشد که لایحه هدفمندی را به مجلس تقدیم کند.

سوالات خود را از "وزیر امور خارجه " بپرسید
 همزمان با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در برنامه گفتگوي ويژه خبري كه به صورت زنده از شبكه دوم سيما پخش مي‌شود، مخاطبان محترم می‌توانند با ارسال پیام، سوالات خود را از وی مطرح کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار