دیدار شهردار منطقه 4 با نمازگزاران محله كوهک در مسجد معراج

شهردار منطقه چهار به همراه معاونان و مشاوران و دبیر شورایاری محله كوهک با نمازگزاران مسجد معراج در محدوده ناحيه 2 دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی شهرداری منطقه 4، مهندس علیرضا جاوید، در این دیدار از مساجد به عنوان مکانی برای تعاملات دینی و پایگاه نشر دین یاد کرد و گفت: مساجد از جایگاه ویژه ای در میان شهروندان برخوردار هستند و محل مناسبی برای ایجاد تعاملات اجتماعی و فرهنگی با شهروندان است و باید بستر لازم را جهت تقویت این پایگاه ها فراهم نمود. 

وی افزود: خوشبختانه با تدابیر ارزنده دکتر قالیباف شهردار محترم تهران طی 8 سال اخیر پروژه های بزرگ زیر ساختی شامل پروژه طبقاتی شهید صدر و تونل نیایش، بزرگره امام علی(ع)، دریاچه شهدای خلیج فارس، باغ پرندگان، بزرگراه آزادگان و... در شهر تهران و پروژه هایی نیز شامل بزرگراه شهید زین الدین، اراضی تلو و... در منطقه 4 اجرا شده است که باعث توسعه همه جانبه پایتخت شده است. 

وی اضافه کرد: در ادامه اجرای این پروژه های فراملی، در دوره جدید و در ادامه تدابیر شهردار محترم تهران، احیاء هویت محله ها با رویکرد توسعه همه جانبه محلات با محوریت توسعه اجتماعی در اولویت فعالیت ها قرار دارد. 

وی افزود : روزهای يكشنبه هر هفته این فرصت فراروی مدیریت شهری منطقه قرارمی گیرد تا بعد از ديدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و نشست با نخبگان، شورایاران و هیئت امنا، در جمع نمازگزاران مساجد حاضر شده و به صورت رودر رو با نمازگزاران دیدار و گفتگو نمائیم . 

شهردار منطقه چهار گفت : بر اساس برنامه زمانبندی شده ، يكشنبه هر هفته مختص خانواده معظم شهدا و نمازگزاران یک محل می باشد که در آن هفته علاوه بر موارد  یادشده ، بازدیدهای میدانی نیز در روز شنبه از همان محله با حضور دبیران و اعضای شورایاری صورت می گیرد .  
جاوید ، منطقه 4 را با توجه به شرایط جمعیتی و موقعیت جغرافیایی و وسعت آن منطقه ای بسیار ویژه توصیف کرد و گفت : منطقه 4 از لحاظ جمعیت و وسعت در رتبه نخست مناطق 22 گانه قرار دارد و با این خصوصیات خاص، باید با یک تلاش جمعی و دلسوزانه و با تعامل همه جانبه شهروندان، شورا یاران، جامعه دانشگاهی و نخبگان این منطقه را به منطقه ای ایده آل تبدیل نماییم .  
 
گفتنی است در این دیدار که از ساعت 17 آغاز شد حدود یکصد نفر از نمازگزاران با شهردار منطقه، معاونان و مدیران به صورت رو در رو گفتگو کردند و مسائل مشکلات خود را مطرح نمودند.  
 انتهای پیام/

برچسب ها: دیدار ، مسجد ، کوهک ، معراج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار