مهدوی: وضعیتم رو به بهبود است/برای حفظ صدر نشینی تلاش می‌کنیم

پاسور تیم والیبال ‌باریج ‌اسانس کاشان به دلیل ‌مصدومیت نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

مهدی مهدوی ‌در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در طول مسابقات لیگ از ناحیه پا دچار مصدومیت‌ شدم. در حال حاضر برنامه‌های فیزیوتراپی کار با وزنه و استخر را زیر نظر سیامک افروزی پزشک تیم انجام می‌دهم.
 
پاسور تیم والیبال ‌باریج اسانس کاشان تصریح کرد: در برخی از ساعات روز هم طبق برنامه به صورت انفرادی کار‌های توپی را دنبال می‌کنم خوشبختانه شرایط جسمانی‌ام روز به روز در حال بهتر شدن است.
 
 وی در پاسخ به این سوال که آیا در دو بازی باقی‌مانده تا پایان فصل تیم والیبال ‌باریج اسانس را همراهی خواهد کرد؟ گفت: در بازی هفته یازدهم مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبد را بعید می‌دانم حضور داشته باشم اما این احتمال می‌رود که در بازی در مقابل تیم ‌کاله آمل حضور داشته باشم در طور کل وضعیت همرا‌هیم با تیم در مسابقات لیگ منوط به نظر پزشک  است.
 
وی ضمن اشاره به حساس بودن بازی‌های لیگ برتر امسال اظهار داشت: تمام بازی‌های لیگ فصل جاری تاکنون بسیار سخت و حساس بوده است هیچ تیمی را نمی‌توان دست کم گرفت، تمامی تیمها اعم از مدعیان و صدر‌نشینان و یا آنها که در جدول جایگاه خوبی ندارند هم می‌توانند در یک دیدار قدرت واقعی خود را نشان داده و تیم‌ها را برای برد اذیت کنند به طور کلی نباید لیگ امسال را راحت فرض کرد.
 
وی در خصوص صدر نشینی تیم باریج‌ اسانس کاشان در پایان هفته دهم مسابقات لیگ گفت: ما توانستیم با همت و تلاش کادر فنی و بازیکنان جایگاه صدر‌نشینی را به خود اختصاص دهیم و نهایت توان خود را برای فقط آن بکار خواهیم گرفت امیدوارم بتوانیم در همین جایگاه باقی مانده و به مرحله پلی آف راه یابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار