مجید نوش زاده، مدیر اجرایی جشنواره روابط عمومی های برتر ایران از رشد چشمگیر آثار روابط عمومی‌های شرکت‌کننده در بخش رقابتی روابط عمومی الکترونیک خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری جشنواره، مجید نوش زاده ضمن بیان این مطلب افزود: در یازدهمین جشنواره شاهد حضور بیش از 150 سازمان و نهاد دولتی و غیردولتی در دو بخش ملی و استانی هستیم و تاکنون بیش از دو هزار و سیصد اثر به دبیرخانه جشنواره واصل شده است.
 
نوش زاده بیشترین آثار ارسالی از سوی روابط عمومی‌ها را مربوط به بخش‌های انتشارات، تبلیغات، ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی الکترونیک دانست و خاطرنشان ساخت: رشد رو به تزاید آثار ارسالی به ویژه در بخش روابط عمومی الکترونیک گویای این مطلب است که حرکت روابط عمومی‌ها به سوی استفاده از فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی رشد چشمگیری داشته و نشان دهنده قرابت و نزدیکی مجموعه سازمان‌ها و نهادهای فعال کشور به سوی تحقق دولت الکترونیک است.
 
مدیر اجرایی یازدهمین جشنواره روابط عمومی‌های برتر کشور با بیان این که نحوه ارسال آثار نسبت به سال گذشته در قالب و فرم بندی ‌های مرتب تری بوده است اظهار داشت: عدم تفکیک آثار و نحوه ارسال هنوز موضوعی قابل بحث و اعتناست که روابط عمومی‌ها باید اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند.
 
انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار