توضیح شریف زاده درباره محتوای جلسات اخیر احمدی نژاد

روحانی نزدیک به احمدی نژاد گفت : از همان زمانی که ساختمان لادن در اختیار اقای احمدی نژاد بود ، رفت و آمدهایی نیز به این ساختمان بود.

روحانی نزدیک به احمدی نژاد گفت : از همان زمانی که ساختمان لادن در اختیار آقای احمدی نژاد بود ، رفت و آمدهایی نیز به این ساختمان می شد.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،بهمن شریف زاده در گفت و گو با ایران خبر درباره محتوای جلسات اخیر  احمدی نژاد در ساختمان ولنجک گفت : رفت و آمد وزرا، معاونین؛ مشاوران و نزدیکان  پس از ریاست جمهوری و از همان زمانی  که  ساختمان لادن در اختیار آقای احمدی نژاد بود ، بر قرار می شد ، این جلسات تنها بر پایه گپ دوستانه و بحثهای غیر سیاسی شکل گرفت و هیچ ارتباطی با موضوع انتخابات آینده مجلس یا ریاست جمهوری ندارد.


وی در ادامه افزود : جلسات ساده ای هست که من نیز به برخی از آنها دعوت می شوم ، اما آقای احمدی نژاد بنای ورود به مباحث سیاسی را ندارند و اکنون سرگرم موضوعات دانشگاهی هستند.

شریف زاده  گفت:  ارتباط جلسات احمدی نژاد با موضوع انتخابات را تکذیب می کنم و حتی در این باره بحثی نیز نشده است . بالاخره من خود در این این جلسات هستم و اگر چنین موضوعی مطرح بود ، حتما خبر دار می شدم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.