توپچی: خداراشکر که ریاست فدراسیون کشتی به گوش‌شکسته رسید/در این شرایط فقط خادم می تواند به داد کشتی برسد

کاندید احراز پست ریاست فدراسیون کشتی گفت: از این که ریاست فدراسیون کشتی به یک گوش شکسته رسید خوشحالم و امیدوارم همه علاقمندان کمک کنند تا ورزش اول کشور با قدرت به سمت موفقیت‌های بزرگ گام بردارد.

محمدرضا توپچی در گفتگو با گروه ورزش باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال طبق قاعده باید فدراسیون کشتی به دست یک گوش شکسته اداره می‌شد و چه کسی بهتر از رسول خادم که خودش از عنوانداران این رشته است.
 
وی درپاسخ به این سوال که چرا در مجمع انتخابان ریاست فدارسیون کشتی به نفع رسول خادم کنار کشید گفت: من پیش از حضور در مجمع به چند تن از دوستان خودم گفتم که در میان کاندیدای احراز پست ریاست فدراسیون کشتی از هم اصلح تر رسول خادم است و من به نفع او کنار خواهم کشید وفقط برای آنکه به حاضرین احترام گذاشته باشم به محل برگزاری انتخابات آمدم.
 
دبیر سابق فدراسیون کشتی تصریح کرد: البته من در این جلسه بر اساس تکلیفی که داشتم برنامه های خودم را برای حاضرین تشریح کردم و سپس به نفع رسول خادم که اعتقاد دارم فقط وی می تواند در این شرایط سخت به داد کشتی برسد انصراف دادم.ضمن آنکه به آقای مجتبی شیرازی نیز بارها توصیه کردم مثل سایر کاندیدای حاضر انصراف دهد که او نپذیرفت.
 
دارنده چندین مدال رنگارنگ در آسیا تاکید کرد: هم اکنون که فدراسیون کشتی به دست اهالی این رشته افتاده همه دوستداران و علاقه مندان به این رشته باید کمک کنند تا بتوانیم در آینده ای نزدیک به موفقیت های بزرگ برسیم.
 
وی با اشاره به مشکل بدهی فراوان فدراسیون کشتی عنوان کرد: وزرات ورزش و سایر مسئولان ورزش کشور باید به رسول خادم کمک کنند تا مشکل بدهی های بوجود آمده حل شود در غیر این صورت اداره فدراسیون کار آسانی نخواهد بود.
 
توپچی در پایان خاطرنشان کرد: برای رسول خادم و مسئولان فدارسیون کشتی ایران آرزوی سربلندی دارم و مطمئن باشید هر کمکی برای اعتلای ورزش اول کشورم از دستم بر آید دریغ نخواهم کرد.
 
گفتنی است، در مجمع انتخابات ریاست فدارسیون کشتی که روز شنبه 14 دی ماه در آکادمی ملی المپیگ برگزار شد رسول خادم با 37 رأی از 38 رأی مأخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار